دانلود بازی INSIDE v5835756 برای کامپیوتر

INSIDE

یک بازی در سبک ماجراجویی می باشد که در سال 2016 توسط استودیوی بازی سازی Playdead ساخته شده و برای سیستم عامل ویندوز منتشر شده است . استودیوی بازی سازی Playdead یک استودیوی مستقل تازه تاسیس می باشد که تاکنون تجربه ساخت بازی های بسیار موفق و جذابی مانند LIMBO و INSIDE را در کارنامه هنری خود داشته است و برای ساخت این بازی ها موفق به کسب جوایز بسیاری نیز شده است . سبک ماجراجویی یکی از سبک های محبوب و پرطرفدار در میان بازی بازان می باشد این سبک به دلیل داشتن محیط های جذاب و اسرار آمیز و همچنین استفاده از پازل های پیچیده موفق شد خود را به سرعت به یکی از محبوب ترین سبک ها در میان بازی بازان تبدیل کند.

بازی های مانند سری Tomb Raider و Assasin Creed این سبک را به جایگاه امروزی خود رسانده اند . بازی رایانه ای INSIDE یکی از همین بازی ها می باشد که در مراحل ساخت از ترکیب سبک ماجراجویی با سبک رسناک و پلتفرمر 2 بعدی موفق به خلق یکی از زیباترین بازی های سبک ماجراجویی شده است . فضای این بازی بسیار تاریک و دلهره آور می باشد که از ترکیب این فضا و موسیقی بی نظیر این بازی به راحتی می توان گفت که بازی رایانه ای INSIDE یکی از بهترین بازی های مستقل در سبک ماجراجویی در سال 2016 می باشد.

گیم پلی این بازی مملو از نکات ریز و جذاب و همچنین پازل های پیچیده می باشد که باعث شده است تجربه این بازی بی نظیر بسیار جذاب تر و متفاوت تر باشد . بازی رایانه ای INSIDE طوری طراحی شده است که بازی باز احساس می کند در حال تماشای یک فیلم جذاب و پیچیده می باشد . بازی رایانه ای INSIDE یکی از زیباترین بازی های سبک ماجراجویی و متفاوت ترین بازی های سال 2016 می باشد .

<p>The post دانلود بازی INSIDE v5835756 برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

دانلود بازی Osiris New Dawn Build 14822468 – P2P برای کامپیوتر

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *