دانلود بازی Hot Lap Racing برای PC |‌ یاس دانلود

 

دانلود بازی Hot Lap Racing برای کامپیوتر

| بازی هات لپ ریسینگ |

| نسخه TENOKE |

 

Hot Lap Racing بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های ماجرایی و شبیه سازی می باشد که در سال 2024 توسط Marvelous Europe ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. اگر از دوست‌داران سری بازی‌های اتومبیل رانی هستید، ما برایتان در این مطلب یک عنوان جدید و جذاب در سبک رقابت فرمول 1 را آماده کرده‌ایم که شما در آن می‌توانید یک تجربه مهیج و جذاب را داشته باشید. این بازی قابلیت بازی چندنفره با دوستان به صورت آفلاین را نیز دارد و شما می‌توانید با دوستان خود ساعاتی خوش و مهیج را سپری کنید.

در این بازی شما می‌توانید شاهد یک رقابت بسیار جذاب و نزدیک به واقعیت از رقابت‌های فرمول 1 باشید که به صورت انحاصری، کلیه جزئیات بازی به طور دقیق شبیه‌سازی گردیده است. در بازی 15 مسیر رقابت واقعی و دارای لایسنس رسمی طراحی شده که شما می‌توانید آن‌ها را در طول رقابت انتخاب و با طرح‌بندی‌های مختلف در آن با دیگران رقابت کنید. مسیرهای رقابت در بازی شامل Zolder, Salzburgring, Kuwait Motor Town, Jarama, Laquais, Navarra, Oschersleben, Gingerman Raceway و تعداد بیش از 50 خودروی فرمول 1 رسمی این رقابت‌ها است که می‌توان از جمله آن‌ها به Peugeot 9X8, Alpine A110 GT4, Alfa Romeo 155 DTM, Brabham BT24, Formula Extreme (a car created by the community), Ligier JS P320, Renault R5 Turbo 3E و … اشاره کرد. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Hot Lap Racing را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

 

 

تریلر بازی Hot Lap Racing :

 

 

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10
Processor: i5 5500k or more
Graphics: GTX 1060
DirectX: Version 11
Storage: 4 GB available space

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “یاس دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه شکایت خود را ثبت کنید.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

قیمت بنزین وارداتی اعلام‌شد

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد