دانلود بازی Gun Games : FPS Shooting Games برای اندروید

‏‏به بازی جدید تیراندازی با اسلحه خوش آمدید. در این بازی جدید اسلحه به صورت آفلاین به عنوان یک تیرانداز تفنگ استاد بازی کنید. ماموریت های FPS نامحدود را تجربه کنید و مهارت بازی های تیراندازی آفلاین خود را در میدان نبرد کماندوهای ارتش بهبود بخشید. برای زنده ماندن در بازی های اسلحه بجنگید و ترور عالی را در بازی های تیراندازی با اسلحه تنظیم کنید. سلاح های بسیار سفارشی شده برای تیراندازی در دسترس است. گرافیک سه بعدی واقع گرایانه و بهترین بهینه سازی ها در این بازی تفنگ سه بعدی بسیار توصیه شده استفاده شده است.

‏بازی های تفنگی 3 بعدی- بازی های تیراندازی آفلاین:

‏تا به حال بازی تیراندازی واقعی با اسلحه را با سلاح های به روز شده و سفارشی شده برای بازی های تفنگ انجام داده اید؟ کماندوهای واقعی در بازی های آفلاین FPS خود را به عنوان یک تیرانداز کماندوی ارتش تک نفره در نظر می گیرند. سلاح پیشرفته خود را انتخاب کنید تا ماموریت های سه بعدی بازی های اسلحه آفلاین را در میدان جنگ تجربه کنید. در همه بازی‌های اسلحه 2022، یک کیت بقا برای حفظ قدرت در هنگام تیراندازی به تروریست ارائه شده است.

‏بازی اسلحه آفلاین- چالش‌های سه بعدی بازی تفنگ:

‏وظیفه خود را در حالت کمپین بازی‌های تیراندازی FPS انجام دهید، جایی که به خود شلیک می‌کنید. دشمنان تبدیل به کماندوی آفلاین بازی های ارتش شوید و تروریست ها را به عنوان یک تیرانداز حرفه ای FPS بکشید. نقش خود را به عنوان یک کماندوی ارتش واقعی در بازی اسلحه جدید با اسلحه های تیراندازی مدرن و اکشن بی وقفه بازی کنید. بخشی از بازی تیراندازی با تفنگ باشید و از بازی های فریم بر ثانیه حالت چند نفره آفلاین لذت ببرید.

‏بازی های تفنگ-بازی های تیراندازی جنگ آفلاین:

‏آماده. هدف. آتش! این یکی از بهترین بازی‌های آفلاین رایگان 2022 است، بنابراین با خیال راحت آن را در هر زمان بدون اینترنت بازی کنید. هنگامی که اتصال به اینترنت وجود ندارد، از بازی های جدید تفنگ سه بعدی لذت خواهید برد. بازی‌های آفلاین فریم بر ثانیه را رایگان بازی کنید.

‏برای بازی‌های تیراندازی واقعی آماده باشید- بازی‌های اسلحه ۳ بعدی:

‏بازی‌های ارتش ۲۰۲۲ اساساً با انواع بازی‌های اکشن ماجراجویی، تیراندازی آفلاین در ثانیه هستند. بازی‌های تیراندازی رایگان در فریم‌ثانیه – بازی‌های آفلاین جدید 2022 دارای ماموریت‌های تیراندازی با اسلحه برای دوستداران بازی‌های ارتشی است. اگر تمام این ماموریت های مخفی را با سلاح های جنگی انجام دهید، یک جنگنده عالی از بازی های تیراندازی جدید آفلاین خواهید بود. شما بهترین تیرانداز ارتش در فریم بر ثانیه در محیط بازی های نبرد و تیراندازی با تفنگ هستید. بازی‌های آفلاین را با فریم بر ثانیه بازی کنید تا قفل اسلحه‌های جدید تیراندازی و تک تیراندازهای سه بعدی را باز کنید.

‏بازی های تیراندازی – محیط بازی های جنگی:

‏بازی های اعتیاد آور تیراندازی با اسلحه با گرافیک HD! بازی های رایگان کماندوی ارتش را به صورت آفلاین با کنترل آسان انجام دهید و زمان مناسبی برای تیراندازی به تروریست ها در ماموریت های تیراندازی فریم بر ثانیه فراهم کنید. هنگامی که شروع به انجام مأموریت‌های ماجراجویی کماندویی واقعی کردید، به بازی‌های آفلاین جدید 2022 معتاد خواهید شد. ماهیت بازی های جنگی جدید صداهای فوق العاده واقعی دارد. سلاح بازی های تیراندازی واقعی خود را ارتقا دهید و اجازه دهید جنگ FPS در میدان های جنگ آغاز شود.

‏بازی‌های تیراندازی آفلاین- بازی‌های تفنگی ویژگی‌های سه بعدی:

‏• ماموریت‌های مخفی ماجراجویانه بازی‌های تیراندازی فریم بر ثانیه

‏• حالت‌های آفلاین بازی‌های اکشن متعدد

‏• سلاح‌های تیراندازی جنگی پیشرفته و سفارشی

‏• واقع‌گرایانه استراتژی بازی های جنگی با جلوه های صوتی عالی

‏• بازی های تیراندازی آفلاین و رایگان

‏بازی تیراندازی با تفنگ ارتش آفلاین بازی منحصر به فرد:

‏آماده برای مبارزه در ماموریت های جنگی مختلف تیراندازی ارتش هستید؟ بازی‌های جدید ماموریت مخفی تیراندازی کماندویی پر از عملیات‌های ماجراجویی، آن را به یکی از بهترین بازی‌ها در سبک تیراندازی فریم بر ثانیه تبدیل کرده است. بازی های جدید ارتش را به صورت آفلاین بازی کنید تا یک جنگنده عالی و کماندوی ارتش آموزش دیده باشید. ماموریت های مخفی مختلف را با استفاده از سلاح های پیشرفته ارائه شده در بازی تیراندازی تفنگ انجام دهید. به عنوان یک جنگجوی ویژه برای مبارزه با دشمنان در بازی های تفنگ کماندویی تیراندازی اول شخص به صورت آفلاین آماده شوید.

‏تیراندازی با اسلحه بازی آفلاین ماموریت های سه بعدی:

‏بازی تفنگ فریم بر ثانیه را رایگان بازی کنید! ماموریت شما این است که در بازی های اسلحه به صورت آفلاین با کشتن دشمنان با استفاده از بهترین مهارت های جنگی خود، پیروز شوید. نیروهای ویژه در جنگ آفلاین آماده هستند تا مهارت های تیراندازی شما را در فریم بر ثانیه ضدحمله کنند. در این بازی اسلحه مهارت قابل توجهی در تیراندازی با اسلحه نشان دهید، با دقت هدف گیری کنید. پیشنهادی در مورد بازی تفنگ کماندویی واقعی دارید؟ بیایید در مورد تجربه آفلاین بازی اسلحه بدانیم. بخشی از بازی تیراندازی با تفنگ باشید و از حالت چند نفره آفلاین لذت ببرید.

‏بازی های تفنگ-بازی تیراندازی با تفنگ را دانلود کنید و در نبرد پیروز شوید.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

دانلود برنامه Screen Mirroring – Miracast برای اندروید

‏‏Screen Mirroring – All Mirror، به شما کمک می کند یک صفحه گوشی کوچک را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *