دانلود بازی Grounded v1.4.3.4578 – P2P برای کامپیوتر

جدیدترین ساخته ی استودیوی Obsidian است که بیشتر به خاطر ساخت و عرضه ی دو بازی نقش آفرینی عمیق Fallout: New Vegas و The Outer Worlds شناخته می شود . اما اثر بعدی این توسعه دهنده بازی کاملا متفاوتی است و به نظر می رسد آن ها قصد دارند راه کاملا متفاوتی را در پیش بگیرند . در رویداد X019 لندن ، این استودیو از بازی Grounded رونمایی کرد که یک عنوان بقا محور است و داستان چهار دوست را دنبال می کند در حیاط خلوت خانه شان به اندازه ی مورچه کوچک شده اند و اکنون باید از خودشان مراقبت کنند . آدام برنانک درباره ی این بازی می گوید که این عنوان با چیزهایی که قبلا از Obsidian دیدید مقداری متفاوت است.

این بازی اولین بازی جدید استودیو از زمان خریده شدنشان توسط شرکت Microsoft می باشد و یک تجربه ی همکاری همکاری محور چهار نفره است که به صورت اول شخص و سوم شخص قابل بازی است . مانند دیگر بازی های سبک بقا ، شما یک پایگاه می سازید ، به جمع آوری منابع می پردازید ، یک سری وسیله برای خود درست می کنید و همچنین برای غذای خود شکار می کنید . توسعه دهندگان امیدوارند که این تجربه ای بسیار متفاوت برای بازیکن ها باشد . داستان این عنوان ماجرای جالبی دارد.

چهار شخصیت اصلی  بازی Grounded به عنوان یک آزمایش کوچک شده اند و باید هر کاری کنند تا در برابر تهدیدات سالم بمانند . بازی در نوع چیز جدیدی است و همه چیز آن متفاوت به نظر می رسد . حشره ها مانند هیولاهای غول پیکر به نظر می رسند و یک پوب بیس بال ساده مانند یک آسمان خراش است . تعدادی چمن برای خود جنگلی اند و مناطق سم پاشی شده بسیار برای شخصیت ها خطرناک هستند.

طبق گفته ی کارگردان این عنوان ، تیم سازنده ی آن ها به این دلیل به دنبال ساخت این بازی رفته ، زیرا که می تواند موارد ساده و عادی را بسیار متفاوت و عجیب به تصویر بکشد . محیط این بازی یک حیاط خلوت ساده است با مقدار چمن و حشرات ، اما وقتی شخصیت ها کوچک می شوند همه چیز تغییر می کند . برعکس پروژه های بزرگ این استودیو ، بازی تنها توسط یک تیم کوچک 12 نفره در حال است و اعضای آن به نوعی قصد دارند که بازی شبیه ساز هم باشد . این عنوان در بهار سال جاری در دسترس قرار خواهد گرفت.

<p>The post دانلود بازی Grounded v1.4.3.4578 – P2P برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

دانلود بازی Victoria 3 V1.7.1 – P2P برای کامپیوتر

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *