دانلود بازی Ghost of Tsushima DIRECTOR’S CUT – ElAmigos / TENOKE برای کامپیوتر

دانلود بازی Ghost of Tsushima DIRECTOR’S CUT – ElAmigos

طوفانی در راه است. وارد بازی Ghost of Tsushima DIRECTOR’S CUT در رایانه شخصی شوید. مسیر خود را از طریق این ماجراجویی اکشن جهان باز ایجاد کنید و شگفتی های پنهان آن را کشف نمایید. این عنوان محبوب توسط کمپانی های Sucker Punch Productions، Nixxes Software و PlayStation Studios به شما ارائه شده است.

برای اولین بار در رایانه شخصی، سفر جین ساکای را تجربه کنید. در اواخر قرن سیزدهم، امپراتوری مغول تمام ملت‌ها را در طول مبارزاتشان برای فتح شرق نابود کرد. جزیره تسوشیما تمام چیزی است که بین سرزمین اصلی ژاپن و ناوگان تهاجم عظیم مغول به رهبری ژنرال ظالم و حیله گر، خوتون خان، قرار دارد.

در حالی که جزیره در پی موج اول حمله مغول می سوزد، جنگجوی شجاع سامورایی جین ساکای مصمم است. جین به‌عنوان یکی از آخرین بازمانده‌های قبیله‌اش، مصمم است هر کاری که لازم است، به هر قیمتی برای محافظت از مردمش و بازپس‌گیری خانه‌اش انجام دهد. او باید سنت‌هایی را که او را به‌عنوان یک جنگجو شکل داده‌اند کنار بگذارد تا مسیری جدید، مسیر روح را بسازد و جنگی غیرمتعارف برای آزادی سوشیما به راه بیندازد.

دانلود بازی Ghost of Tsushima DIRECTOR’S CUT برای کامپیوتر را با نرخ فریم باز و انواع گزینه‌های گرافیکی متناسب با طیف گسترده‌ای از سخت‌افزار، از رایانه‌های شخصی پیشرفته تا دستگاه‌های بازی رایانه‌های قابل حمل، تجربه کنید. با پشتیبانی از Ultrawide (21:9)، Super Ultrawide (32:9) و حتی 48:9 Triple Monitor، حتی بیشتر از عملکردها را تجربه کنید.

با ارتقاء مقیاس و فناوری‌های تولید فریم مانند NVIDIA DLSS 3، AMD FSR 3 و Intel XeSS، عملکرد را افزایش دهید. همچنین در این بازی NVIDIA Reflex و بهبود کیفیت تصویر NVIDIA DLAA نیز پشتیبانی می‌شود. همگام سازی لب ژاپنی – از تجربه معتبرتری با همگام سازی لب برای صدای ژاپنی لذت ببرید، که توسط سینماتیک که در زمان واقعی توسط رایانه شخصی شما رندر شده است، پشتیبانی شده است.

توسعه دهندگان محتوا دانلود بازی Ghost of Tsushima DIRECTOR’S CUT برای کامپیوتر را اینگونه توصیف می کنند:

بازی Ghost of Tsushima DIRECTOR’S CUT – TENOKE یک بازی اکشن در ژاپن فئودالی است. بازیکنان نقش جین ساکای را بر عهده می گیرند، سامورایی که همه چیز را به خطر می اندازد تا از تسوشیما در برابر مهاجمان مغول که زمین را غارت می کنند دفاع کند. بازیکنان در حومه ژاپن سفر می کنند و به غیرنظامیان کمک می کنند و از آنها در برابر مهاجمان مغول دفاع می کنند. نبردهای مکرر شمشیر در نبردهای غوغا و برد سوم شخص انجام می شود. حملات موفقیت آمیز می تواند منجر به تکه تکه شدن و بریدن سر شود که اغلب با اثرات خون ریزی زیاد همراه است…

نسخه کرک شده بازی Ghost of Tsushima DIRECTOR’S CUT – ElAmigos / TENOKE به پست اضافه شد.

<p>The post دانلود بازی Ghost of Tsushima DIRECTOR’S CUT – ElAmigos / TENOKE برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

دانلود بازی Galactic Civilizations IV Supernova V2.7.HF1 برای کامپیوتر

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *