دانلود بازی Galactic Civilizations IV Supernova V2.7.HF1 برای کامپیوتر

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Galactic Civilizations IV

در این بازی استراتژی به عنوان رهبر قدرتمند یک تمدن فضایی، باید به دنبال سیستم های ستاره ای جدید باشید و پتانسیل های هیجان انگیز قلمرو زیرفضایی را کشف کنید. هزاران جهان برای استعمار و ده ها تمدن – اعم از قدیمی و جدید – برای مواجهه وجود دارد. Galactic Civilizations IV یک بازی استراتژیک 4X مبتنی بر فضا است که در قرن 24 اتفاق می افتد. انسان‌ها سفرهایی سریع‌تر از نور را کشف کرده‌اند و بیگانگان برای تسلط بر کهکشان با بشریت رقابت می‌کنند. شما بازی را فقط با سیاره خود شروع می کنید و باید در مورد فن آوری های جدید تحقیق کنید، کهکشان شناخته شده را کاوش کنید و دنیاهای جدید را مستعمره کنید و مردم خود را در خانه راضی نگه دارید. در همان زمان، شما درگیر تجارت، دیپلماسی، دسیسه و جنگ با سایر تمدن های بیگانه خواهید شد.

بازی Galactic Civilizations IV بر اساس موفقیت های تمام پیشینیان خود ساخته شده است و چیزهای بیشتری به بازی اضافه می کند. شما رهبرانی را منصوب می‌کنید، بخش‌های ستاره‌ای را کاوش می‌کنید و از یک سیستم مبارزه و تهاجم کاملاً جدید لذت خواهید برد. گزینه‌های تحقیقاتی عمیق‌تر، مأموریت‌های مبتنی بر داستان و سیستم ایدئولوژی 4 محوری جدید، شما را به‌طور کامل در نقش خود به‌عنوان یک رهبر کهکشانی غرق می‌کند. تمدن خود را به سوی شکوفایی هدایت کنید و به این سوال قدیمی پاسخ دهید: چگونه بر کهکشان خود حکومت خواهید کرد؟

در بازی Galactic Civilizations IV کهکشان را کاوش کنید. به دنبال سیستم های ستاره ای جدید باشید و پتانسیل های هیجان انگیز قلمرو زیرفضا را کشف کنید. با تمدن های جدید آشنا شوید. جهان سرشار از تمدن های پیشرفته و بدوی است. سختی و پیشرفت فنی حریف را تنظیم کنید. فناوری های جدید را کشف کنید. فناوری های جدیدی را اختراع کنید که برخی از آنها برای گونه شما آسان تر از دیگران است. شهروندان را جذب و راهنمایی کنید. هر شهروند با نقاط قوت و ضعف خود منحصر به فرد است. دولت خود را شکل دهید و تعیین کنید که کدام شهروندان را در موقعیت های قدرت قرار دهید و چه سیاره هایی را می خواهید تحت حکومت ببینید و در عین حال مراقب باشید که در یک کودتا شکست نخورید. ماجراجویی در انتظار شماست، کهکشان دارای تاریخ غنی و باستانی است که از طریق ماموریت ها و رویدادها آن را کشف خواهید کرد.

به روز رسانی :

1403/04/09 نسخه Galactic Civilizations IV Supernova v2.7.HF1 – P2P اضافه شد.

برچسب ها:


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

دانلود بازی UnderRail V1.2.0.16a – P2P برای کامیپوتر

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *