دانلود بازی For The King II v1.1.88 – 0xdeadcode برای کامپیوتر

دانلود بازی For The King II

For The King II عنوان یک بازی نقش آفرینی، ماجراجویی و استراتژیک می‌باشد که توسط IronOak Games و به وسیله شرکت Curve Games در استیم معرفی شده است. تجربه بازی‌های ماجراجویی می‌تواند بسیار لذت بخش باشد، خصوصا زمانی که این سبک با ژانر نقش آفرینی و استراتژیک نیز ترکیب شود. برخلاف دیگر بازی‌های منتشر شده در این سبک ما در For The King II شاهد یک داستان جذاب و خیره کننده نیز هستیم! داستان از آن جایی آغاز می‌شود که ملکه روسومون که زمانی محبوب مردمش بود، علیه رعایای خود روی آورده و پس از به دام انداختن آن‌ها در تاریکی با نیرو‌های شوم هم پیمان می‌شود! اگر چه مردمان این سرزمین تا به کنون دلیلی برای این رفتار ملکه پیدا نکرده اند، اما آن‌ها تصمیم می‌گیرند تا یک گروه 4 نفره را برای مبارزه با آن فرستاده و ملکه را بکشند. شما می‌توانید به تنهایی و یا با 4 مبارز دیگر به این راه قدم گذاشته و بار دیگر برای آزادی‌تان تلاش کنید.

بازی For The King II، همان گونه که اشاره شد به صورت دید استراتژیک بوده و تمامی کاراکتر‌ها را از بالا مشاهده می‌کنید. این کاراکتر‌ها در مستطیل‌هایی تقسیم شده به مربع‌هایی کوچک تشکیل شده‌اند که نیرو های‌تان در این مربع‌ها قرار می‌گیرند و شروع به مبارزه با نیرو‌های مقابل خود می‌کنند. پلیر‌ها در بازی فوق به 12 کلاس شخصیتی مختلف دسترسی دارند که هر کدام‌شان دارای توانایی‌های خاص خود بوده و می‌توانید از میان آن‌ها یکی را انتخاب کنید. همه چیز در دست شما است! شاید در ابتدا همه چیز ساده به نظر برسد، اما به مرور زمان متوجه خواهید شد که داشتن استراتژی مناسب کلید پیروزی‌تان است. تا می‌توانید تاکتیک‌های مختلف را تست کرده تا بتوانید نقطه ضعف ملکه و نیرو‌های آن‌ها را پیدا کرده و از این نقطه ظعف بر علیه خود او استفاده کنید.

For The King II یک کمپین کامل با بیش از 30 ساعت گیم پلی ارائه می کند که به 5 ماجراجویی جداگانه تقسیم می شود که هر کدام به صورت روایی به هم مرتبط هستند. دیگر نکته ای که توجه ما را به خودش جلب نموده است، ترکیب این عنوان هیجان انگیز با عناصر روگ لایت است. پس اگر در میانه راه شکست خوردید به هیچ عنوان ناراحت نشوید، زیرا می توانید بار دیگر بازگشته و با قدرت بیشتری با دشمنان سرزمین تان مقابله کنید.

<p>The post دانلود بازی For The King II v1.1.88 – 0xdeadcode برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

دانلود بازی Ladder It Up – TENOKE برای کامپیوتر

بازی Ladder It Up یک پلتفرمر هیجان‌انگیز و چالش‌برانگیز است که بازیکنان را به دنیایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *