دانلود بازی For The King II برای کامپیوتر

76

نسخه کرک شده P2P | جدیدترین ورژن v1.2.4

در بازی For The King II یک‌گاه محبوب مردم خود بوده، ملکه روزومون به مردم خود خیانت کرده و آن‌ها را در تابستان معدن‌های فارول به برده‌داری می‌اندازد در حالی که با نیروهای شیطانی و خبیث همپیوندی می‌کند. گروه خود را در همکاری چهار نفره جمع کنید یا به تنهایی در سفری در فارول حاضر شوید و همه چیز را به خطر بیاندازید تا با ملکه استبدادی مبارزه کرده و پایان سلطنت ستمگرانه او را به پایان برسانید.

از سازندگان بازی For The King II محبوب که ترکیبی از نوع roguelite و بازی روی میز است، یک فصل جدید در تاریخ فارول معرفی می‌شود، که بر اساس موتور به‌روزشده طراحی شده است و نوآوری و بهبود گیم‌پلی برای قهرمانان بازگشتی و ماجراجویان جدید را به همراه دارد.

For The King II برای همه قابل فهم و بازی کردن است، اما برای مسلط شدن به آن، مهارت، صبر و عالمانگی است مورد نیاز است، در حالی که با نقشه‌هایی که به صورت فرایندی تولید می‌شوند، امکان بازی مجدد بی‌نهایت را فراهم می‌کند که اطمینان می‌دهد هیچ دو بازی یکسان نخواهند بود. حرکت منحصر به فرد ولی آشنا، مکانیک‌های مواجهه و نبرد الهام گرفته از تاس، بیشتری از اتفاقات و تنوع را اضافه می‌کنند و شانس شما بر اساس جا افتادن تاس بالا و پایین می‌رود.

For The King II یک کمپین کامل با بیش از 30 ساعت گیم‌پلی فراهم می‌کند که به 5 ماجراجویی جداگانه تقسیم شده است، هر کدام دارای ارتباط داستانی است. مسیر طولانی و خطرناک است، اما نگران نباشید، اگر گروه شما شکست بخورد، در بازی بعدی شما قوی‌تر و هوشمندتر شروع خواهید کرد و اقلام ابتدایی بهتری را برای انتخاب در لیست تجهیزات خود خواهید داشت.

گروه خود را از 12 کلاس شخصیتی منحصر به فرد ایجاد کنید، هر کدام با ویژگی‌ها، نقاط قوت و سبک‌های بازی منحصر به فرد خود. از کاسه‌گرفته بی‌رحم وزنده‌گیر تا الکیمیست پرنیان که جادویی‌های مهیج را استفاده می‌کند، شما انتخاب می‌کنید کدام شخصیت‌ها با نیروهای مواجهه با محافظان ملکه و استراتژی‌های نبردی که موفقیت را تضمین می‌کند، مقابله کنند. شخصیت‌های جدید را با سربازان اجیر و همراهانی که امکان می‌دهند حیوانات وحشی را از زمین جنگل بیرون بکشید و سربازان بی‌رحم را از کاخ‌های محلی (به قیمتی البته) برای تقویت رتبه‌هایتان در زمان بحران به خدمت بگیرید، به گروه خود بپیوندانید.

در فارول تنها یا با حداکثر سه دوست در همکاری چهار نفره حرکت کنید. به عنوان یک بازیکن تنها، می‌توانید همه شخصیت‌ها را در گروه خود کنترل کنید، که به شما مالکیت کامل بر روی نقشه کمپین و استراتژی نبرد می‌دهد، در حالی که در همکاری چهار نفره، شما باید با اعضای گروه خود هماهنگی کنید و با آنها مذاکر

ه کنید. آنلاین چند نفره با دوستان خود کنترل شخصیت‌های خود را داشته باشید یا همکاری آفلاین را در همان کامپیوتر انجام دهید. همکاری آفلاین کنترل‌های چندین دسته را پشتیبانی می‌کند؛ هر دسته در دور نوبت همه کنترل ورودی خود را خواهد داشت.

الهام گرفته از کلاسیک‌های مبارزه به ترتیب، For The King II عمق استراتژیک به مکانیک‌های مبارزه محبوب با گرید نبرد جدید اضافه می‌کند، جایی که حرکت و موقعیت شما و دشمنانتان بافتهای استراتژیکی را به شما و دشمنانتان می‌دهد. رد شدن از رد صف جلو با استفاده از تاج مهیب تا حمله به دشمنان در استخوانهای آتش سوزان، یا گرفتن سربازان نزدیک با جادوی تاریک که با اسلحه‌هایی که از دشمنان شکست خورده به دست آمده، وارد شده‌اند. انتخاب با شماست!

فارول همزمان زیبا و مرگبار است. در سفر خود با محیط‌های زیستی متنوعی روبرو خواهید شد که در یک سبک هنری خیره‌کننده به زندگی زده شده‌اند. از جنگل‌های پربار، مراتع سمی و صحراهای پر آتش تا دریاهای استوایی که از دست مردمان نیمه مرد نمی‌توان گریخت، For The King II شما را به عمق تمجید از فارول می‌برد، شما را به عمقی که پیشتر به این سرزمین خیالی و هیجان‌انگیز نرفته بودید.

دانلود

دانلود نسخه کرک شده ElAmigos بازی کامپیوتر For The King 2 | حجم : 4.5GB

جدیدترین ورژن: v1.2.4

– رمز فایل: www.p30day.com

– جهت تبادل نظر و دریافت کمک به گروه مخصوص PC در پیام رسان تلگرام بپیوندید : @p30day_pc

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه P2P  بازی کامپیوتر For The King 2 :

  1. دقت داشته باشید طی مراحل نصب حتماً تمامی آنتی ویروس ها حتی Windows Defender را غیر فعال کنید تا بازی درست نصب شود!
  2. پس از دانلود تمامی فایل ها آنها را با برنامه Winrar استخراج نمایید.
  3. بازی را اجرا کنید.

 

توجه: جهت اجرای صحیح بازی باید حتماً جدیدترین نسخه درایور کارت گرافیک خود را نصب نمایید:

– دانلود درایور کارت گرافیک Nvidia

– دانلود درایور کارت گرافیک AMD

– دانلود درایور کارت گرافیک Intel

 

خطا های متداول بازی ها:

  • خطای openall32 یا openal32.dll : باید نرم افزار OpenAl را نصب نمایید.
  • خطای d3dx9 یا D3dx.dll : باید جدیدترین نسخه DirectX را نصب نمایید.
  • خطای VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : باید جدیدترین نسخه DirectX را نصب نمایید.
  • خطای Original disk not found : باید بازی را با توجه به راهنمای موجود در مطلب، کرک کنید.
  • خطای msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll یا vcredist_x64 : باید نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime را نصب نمایید.
  • خطای framework یا Fatal Error : باید نرم افزار Microsoft .NET Framework را نصب نمایید.
  • خطای OpenGL : باید درایور گرافیک را آپدیت یا نصب نمایید .
  • خطای steam_api.dll یا steam initialization failed : باید بازی را با توجه به راهنمای موجود در مطلب (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک نمایید.
  • خطای Isdone.dll و Unarc.dll و IsArcExtract : جهت رفع این خطا ها این مطلب را مطالعه کنید

 

توجه: این نسخه فشرده شده دارای ۵% ریکاوری می باشد. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید (مانند خطای CRC یا Password) ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

سیستم

حداقل سیستم مورد نیاز بازی For The King 2 :

  • OS: Windows 10 x64
  • Processor: Intel Core i5-4670K (4 * 3400) or equivalent / AMD FX-8350 (4 * 4000) or equivalent
  • Memory: 8 GB RAM
  • Graphics: GeForce GTX 960 (4 GB) / Radeon RX 550 (4 GB)
  • Storage: 7 GB available space

سیستم پیشنهادی بازی For The King 2 :

  • OS: Windows 10 x64
  • Processor: Intel Core i7-6700K (4 * 4000) or equivalent / AMD Ryzen 5 1500X (4 * 3500) or equivalent
  • Memory: 16 GB RAM
  • Graphics: GeForce RTX 2060 Super (8 GB) / Radeon RX 5700 XT (8 GB)
  • Storage: 7 GB available space
  • Additional Notes: SSD recommended

اطلاعات

⬇ نوع دانلود: رایگان و نیم بها
نوع بازی: کرک شده
️ ورژن بازی: v1.2.4
تاریخ انتشار بازی: 2 Nov, 2023
تاریخ انتشار جدیدترین ورژن: 10 Jul, 2024
ژانر: اکشن
شرکت توسعه دهنده: IronOak Games
شرکت انتشار دهنده: Curve Games
رده سنی مجاز: 12 سال به بالا

منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

دانلود اسپارتاکوس بازی استراژیک آنلاین اندروید(نسخه 5.2.0)

اسپارتاکوس یک بازی استراتژیک و آنلاین است که شما را به دوران یونان باستان می‌برد؛ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *