دانلود بازی Flintlock The Siege of Dawn برای کامپیوتر

۵/۵ – (۱ امتیاز)

بازی Flintlock The Siege of Dawn اثری در سبک اکشن نقش آفرینی (Action RPG) است که توسط استودیوی A44 Games، سازندگان بازی Ashen، ساخته شده است. این بازی شما را به سفری در دنیایی فانتزی و تاریک می برد که در آن مرگ تهدیدی همیشگی است. دنیای بازی تحت محاصره مردگان است. موجودات نفرین شده از طریق دروازه ای عظیم به نام “درِ بزرگ زیرین” (The Great Below’s Gate) به قلمرو زندگان سرازیر می شوند و هرج و مرج به پا می کنند. شما در نقش نور (Nor)، انسانی ماهر در سلاح گرم، و انکی (Enki)، موجودی شبیه به روباه با توانایی های جادویی، بازی می کنید. سرنوشت دنیا بر دوش شماست تا با همکاری با ارتش ائتلاف، این دروازه را مهر و موم کنید و از هجوم بی پایان مردگان جلوگیری نمایید.

Flintlock The Siege of Dawn PC-RUNE

گیم پلی بازی ترکیبی از سلاح گرم، تیغه و جادو خواهد بود. بازی مبارزات را به شکلی هیجان انگیز با ترکیب سلاح گرم، مبارزه نزدیک و توانایی های جادویی ارائه می دهد. به عنوان یک انسان سرسخت، کاراکتر نور از تفنگ و تبر برای نبرد استفاده می کند. او دشمنان را از راه دور با گلوله باران می کند و در نبردهای نزدیک با تبر خود به استقبالشان می رود. همراه وفادار شما، انکی، موجودی چابک و جادویی است. او نه تنها به نور در بالا رفتن از موانع و طی مسیرهای دشوار کمک می کند، بلکه می تواند دشمنان را با حملات جادویی غافلگیر کند.

این همکاری منحصر به فرد، استراتژی نبرد شما را شکل می دهد و تجربه ای پویا و چالش برانگیز را به ارمغان می آورد. علاوه بر موارد گفته شده، در نظر داشته باشید که بازی Flintlock The Siege of Dawn یک بازی سبک سولز-لایک (Souls-like) محسوب می‌شود. به این معنی که بر مبارزات چالش برانگیز و مرگبار با دشمنان قدرتمند تاکید دارد. این بازی دارای المان های نقش آفرینی است که به شما امکان می دهد شخصیت خود را با ارتقا مهارت ها و تجهیزات جدید، قوی تر کنید. دنیای بازی پر از داستان سرایی محیطی است، یعنی جزئیات محیط و اشیاء می توانند بخشی از روایت را برایتان بازگو کنند.

info

The Door to the Great Below has been opened unleashing the Gods and their armies of the Dead. The lands of Kian are besieged, the city of Dawn is on the brink of destruction. It’s time for the Coalition army to fight back. Embrace vengeance, gunpowder and magic as you embark on an epic journey to defeat the Gods, close the door and retake the world.

Step into the boots of Nor Vanek, an elite member of the Coalition army, joined by Enki, a mysterious fox-like companion, in their quest for vengeance against the Gods. Guided by Enki who shares his knowledge of the world with you, your combat skills and traversal capabilities will be imbued with his magical powers making you a duo to be reckoned with.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 10

Processor: Intel Core i5-8400 / AMD Ryzen 3 3300X

Memory: 8 GB RAM

Graphics: GTX 1060 / Radeon RX 580 (6GB+ RAM)

DirectX: Version 11

Storage: 30 GB available space

Additional Notes: SSD

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10

Processor: Intel Core i7-8700K / AMD Ryzen 5 3600X

Memory: 16 GB RAM

Graphics: GTX 2060 Super / Radeon RX 5700 (8GB+ RAM)

DirectX: Version 12

Storage: 30 GB available space

Additional Notes: SSD

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه RUNE:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه RUNE یا Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

رمز فایل: www.downloadha.com


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

دانلود Aestik – بازی آستیک

دانلود بازی آستیک برای کامپیوتر Aestik یک بازی ویدئویی در سبک اکشن و ماجراجویی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد