دانلود بازی FlatOut 2 برای کامپیوتر

اولین رای باشید!

بازی FlatOut 2 ادامه‌دهنده‌ی موفقیت‌آمیز سری بازی‌های FlatOut است که با ارائه گیم‌پلی هیجان‌انگیز و خشن، طرفداران بسیاری را به خود جذب کرد. در این نسخه، شما همچنان می‌توانید در مسابقات دیوانه‌وار شرکت کرده و با استفاده از خودروهای قدرتمند و سلاح‌های متنوع، رقبا را از مسیر خارج کنید. خودروها در این نسخه به شدت آسیب‌پذیر هستند و در برخوردها به چندین قسمت تقسیم می‌شوند. این ویژگی، همراه با فیزیک واقع‌گرایانه بازی، باعث می‌شود که تصادفات بسیار هیجان‌انگیز و جذاب به نظر برسند.

FlatOut 2 Enhanced PC-TiNYiSO | FitGirl Repack

علاوه بر مسابقات معمولی، بازی حالت‌های بازی متنوعی مانند مسابقات تخریبی، مسابقات زنده ماندن و حالت‌های چندنفره را ارائه می‌دهد که هر کدام تجربه بازی متفاوتی را برای شما به ارمغان می‌آورند. در این نسخه، سلاح‌های جدید و قدرتمندتری به بازی اضافه شده است که به شما اجازه می‌دهد تا با خلاقیت بیشتری به رقبا حمله کنید. شخصیت‌های بازی همچنان همانند نسخه اول، کاریکاتوری و بامزه هستند و به بازی جذابیت بیشتری می‌بخشند. گرافیک بازی نسبت به نسخه اول بهبود یافته است و جزئیات بیشتری را به نمایش می‌گذارد.

در بازی FlatOut 2، هدف اصلی شما تنها رسیدن به خط پایان نیست. شما می‌توانید با استفاده از سلاح‌ها و ترفندهای مختلف، رقبا را از مسیر خارج کرده و حتی آن‌ها را از خودرو پرتاب کنید. همچنین، می‌توانید در حین مسابقه، از محیط اطراف استفاده کرده و از موانع برای آسیب رساندن به رقبا بهره ببرید.

info

Experience the drive of your life as you throw yourself around on and off the track causing fences to shatter, tyre walls explode, water tanks and barrels fly across the track into other cars.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Windows XP/2000 XP SP2 / 2000 SP4

256 MB RAM

64 MB video card

2.0 GHz Pentium® 4 or AMD® 2000+ processor

DirectX compatible sound card

3.5 GB free hard drive space

DirectX 9.0c

TCP/IP required for LAN play

512kbs minimum, Broadband connection required

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه TiNYiSO:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه TiNYiSO یا Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

رمز فایل: www.downloadha.com


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

دانلود بازی Gimmick 2 برای کامپیوتر

اولین رای باشید! بازی Gimmick 2 دنباله‌ای بسیار موردانتظار روی بازی پلتفرمر کلاسیک ۸ بیتی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد