دانلود بازی Dota 2 July 2024 نسخه Steam Backup آپدیت مرداد 1403

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Dota 2

این عنوان در سبک استراتژیک می باشد طرفداران پرشوری در سراسر جهان دارد . دوتا 2 قیل از اینکه بصورت بازی منتشر شود یکی از نقشه ها یا map های بازی وار کرفت Warcraft بود . dota 2 به صورت گروهی برگذار میشود و 104 قهرمان ( Hero ) که در سه دسته ( agility , strength , intelligence ) جادو ، سرعت و قدرت قرار دارند را می توانید انتخاب کنید هر نفر میتواند 1 عدد hero برای خود انتخاب کند که در مجموع 10 قهرمان درون این map برای مبارزه آماده  میشوند.

2 تیم 5 نفره با انتخاب قهرمان مورد علاقه خود وارد بازی شده و به صورت گروهی با گروه مقابل مبارزه میکنند . در این میان باید نقشه و نقاط درگیری که شامل 3 جای مهم در بازی میباشد را کامل بشناسند . آیتم ها و جادوها جزو عناصر اصلی بازی میباشند که بازیکنان باید با آنها آشنا باشند. فرق اصلی که dota 2 را از ورژن قبل جدا می کند ترکیب آیتمهای جدید از یکدیگر ، عوض شدن فروشگاه و گرافیک بازی بوده است . بازی Dota 2 v580 دوتا 2 ورژن 580 که توسط valve منتشر شده قابلت بازی بصورت تکنفره و چند نفره را بصورت آنلاین دارا می باشد.

نکته : این بازی را در میتوانید در خانه با اضافه کردن بات Bot انجام دهید و یا در اینترنت با استفاده از نرم افزار Steam بازی کنید که در این حالت از سراسر دنیا می توانند داخل نقشه بازی حضور داشته باشند.

تریلر بازی Dota 2

به روز رسانی :

1403/05/10 نسخه Dota 2 July 2024 اضافه شد.

برچسب ها:


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

دانلود بازی Sumerian Six – FLT برای کامپیوتر

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد