دانلود بازی Deep Rock Galactic v1.39.101771 -P2P برای کامپیوتر

دانلود بازی DEEP ROCK GALACTIC با لینک مستقیم در دسترس قرار گرفت. ژانر این گیم یک تیرانداز خودکار شبیه به بازماندگان تک نفره است که، با انبوهی از بیگانگان کشنده روبرو می‌شوید، ثروت معدن را استخراج می‌کنید و راه پیشرفت‌های قدرتمندی را باز می‌کنید.

با دانلود بازی DEEP ROCK GALACTIC می‌توانید تجهیزات خود را ارتقا دهید و هرچه بیشتر در غارهای کشنده Hoxxes کاوش کنید. مجموعه‌ای ویرانگر از اسلحه ها را جمع آوری کنید، جهنم به موج هیولاهای بیگانه را در نبردهای سریع و دیوانه‌وار رها کنید، و راه خود را برای جمع آوری ثروت‌های گرانبها از اعماق دیواره‌های غار تونل بزنید. در این ژانر هر ماموریت منحصربه‌فرد است.

اهداف ماموریت برای قویتر شدن در بازی DEEP ROCK GALACTIC

هنگامی که Drop Pod شما را در تاریکی ظالمانه رها می کند، شما تنها هستید. اهداف ماموریت تعیین شده توسط شرکت را تکمیل کنید و به موقع به Drop Pod برگردید تا شانس خود را در برخوردهای مرگبارتر و پرسودتر امتحان کنید. در حالی که قوی‌تر می‌شوید عمیق‌تر و عمیق‌تر به این سیاره بروید، تا پایان مأموریت خود زنده بمانید و در نهایت در کنار گونی سنگین غارت خود را استخراج کنید.

دنیای Deep Rock Galactic مورد علاقه میلیون‌ها بازیکن است و اکنون می‌توانید آن را به شیوه‌ای کاملاً جدید و متمرکز بر تک‌نفره تجربه کنید! هر ماموریت را از منظری از بالا به پایین بازی کنید، غارهای Hoxxes را همانطور که قبلاً ندیده‌اید مرور کنید. کهنه‌سربازان Greybeard Deep Rock چیزهای زیادی را از Deep Rock Galactic تشخیص می‌دهند، و اگر به تازگی به Greenbeard پیوسته‌اید: خوش آمدید!

<p>The post دانلود بازی Deep Rock Galactic v1.39.101771 -P2P برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

دانلود بازی Galactic Civilizations IV Supernova V2.7.HF1 برای کامپیوتر

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *