دانلود بازی Chained Together – GoldBerg برای کامپیوتر

دانلود بازی Chained Together

از اعماق جهنم، با زنجیر به دوستان خود در دنیاهای متنوع صعود کنید. انفرادی یا آنلاین، سعی کنید به قله برسید و کشف کنید که در آنجا چه چیزی در انتظار شماست…

در بازی Chained Together ماموریت شما فرار از جهنم با بالا رفتن تا حد ممکن است. هر پرش به هماهنگی کامل نیاز دارد تا سکوها را در مقیاس بزرگ قرار دهید و از گرمای سوزان فرار کنید. جهان های زیادی را طی کنید که هر کدام چالش های منحصر به فردی را ارائه می دهند. هر دنیا چالش های جدیدی را معرفی می کند. چه به تنهایی و چه با دوستان خود به صورت آنلاین، بازی با تعداد بازیکنان سازگار می شود و از چند نفره برای حداکثر 4 بازیکن پشتیبانی می کند. زنجیره فقط یک عنصر بصری نیست. این توسط یک شبیه‌سازی فیزیک اداره می‌شود که به آن اجازه می‌دهد در اطراف پلتفرم‌ها بپیچد.

در بازی Chained Together امتیازات و دستاوردهای Steam فقط در حالت‌های Normal و Lava معتبر هستند. سرعت فرار خود را با تابلوهای امتیازاتی که زمان تکمیل را در پیکربندی های مختلف بازیکن مقایسه می کند، پیگیری کنید. چه به صورت انفرادی و چه با همکاری حداکثر 4 بازیکن در حالت چند نفره، هر مرحله شما را به قله نزدیک می کند!

<p>The post دانلود بازی Chained Together – GoldBerg برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

دانلود بازی Galactic Civilizations IV Supernova V2.7.HF1 برای کامپیوتر

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *