دانلود بازی Burnout Paradise Remastered – RUNE برای کامپیوتر

دانلود بازی Burnout™ Paradise Remastered

بازی Burnout Paradise Remastered بهترین زمین بازی رانندگی را برای شما و دوستانتان برای یک تجربه آنلاین فراهم می کند. این ریمستر شامل تمام افزونه‌های موجود از جمله به‌روزرسانی Big Surf Island است که به‌دقت بازسازی شده و با کیفیت 4k آماده بازی است.

به شهر بهشت ​​خوش آمدید! همانطور که در بازی Burnout™ Paradise Remastered بر خیابان ها حکمرانی می کنید، اقدام را به نام میانی خود تبدیل کنید. شهر را از خیابان های شلوغ مرکز شهر تا جاده های کوهستانی وحشی جدا کنید. شیرین کاری های با اکتان بالا و تخریب بی رویه یکی از بهترین بازی های رانندگی آرکید تا کنون را دوباره زنده کنید!

Big Surf Island – منطقه‌ای کاملاً جدید را به شهر پارادایس با موارد جدید، رویدادها، چالش‌های آنلاین و نه وسیله نقلیه جدید معرفی می‌کند. Cops and Robbers – حالت بازی آنلاین جدید را به همراه تغییرات پلیسی برای 33 وسیله نقلیه اصلی Paradise معرفی می کند.

اتومبیل‌های افسانه‌ای – شامل Carson GT Nighthawk، Hunter Cavalry Bootlegger، Hunter Manhattan Spirit و Jansen 88 Special به این بازی اضافه شده اند. با دوستان خود شهر بهشت ​​را کاوش کنید. لاستیک بسوزانید و فلز را در جاده های باز شهر پارادایس در حالی که پرش ها، شیرین کاری ها و میانبرها را کشف می کنید، خرد کنید. مسیر خود را به سوی شکوه در رویدادهای منحصر به فرد، با استفاده از دانش خود از شهر برای یافتن سریع‌ترین مسیرها و گرفتن رقبا، باز کنید.

در بازی Burnout Paradise Remastered قوانین را زیرپا بگذارید و در هر زمان در هر مکانی تصادف کنید. دفترچه راهنمای راننده را دور بریزید و رکوردهای سرعت و تخریب را در سراسر شهر به رخ بکشید. تعداد خود را ردیابی کنید و تسلط تخریب خود را در برابر دوستان خود ثابت کنید. ماشین خود را بفرستید تا در شهر به راه بیفتد، بچرخد و بچرخد، از ترافیک عبور کند و یک ردپای بسیار گران قیمت از خرابه ها را در نمای عقب شما باقی بگذارد. ریمستر بازی اصلی کامل و تمام محتوای دانلودی اضافی را که تا به حال منتشر شده است با طیف وسیعی از پیشرفت‌های فنی برای وفاداری بصری و اعتبار بیشتر، از جمله بافت‌های با وضوح بالا و موارد دیگر ارائه می‌کند.

برچسب ها:


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

دانلود بازی Warbox V0.4.6a – Early Access برای کامپیوتر

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد