دانلود بازی Burnout Paradise Remastered برای کامپیوتر

82

+12

نسخه کرک شده معتبر RUNE

دانلود بازی Burnout Paradise Remastered برای PC یک گیم ویدیویی مسابقه‌ای ساخته شده توسط Criterion Games و منتشر شده توسط Electronic Arts در سال 2018 است. گیم‌پلی این بازی در شهر خیالی “شهر پارادایس” قرار دارد، یک دنیای باز که در آن بازیکنان می‌توانند در چندین نوع مسابقات شرکت کنند.

بازیکنان همچنین می‌توانند آنلاین رقابت کنند که شامل حالت‌های بازی اضافی مانند “پلیس و دزدان” می‌شود. چندین به‌روزرسانی رایگان بازی ویژگی‌های جدیدی مانند چرخه زمان روز و موتورسیکلت‌ها را معرفی کرده‌اند. بازی همچنین دارای محتوای دانلودی پرداختی در قالب اتومبیل‌های جدید و جزیره خیالی “بیگ سرف” است.

Burnout Paradise Remastered به خوبی پس از انتشار مورد استقبال قرار گرفته است، با سایت‌های امتیازدهی گیم‌رنکینگ و متاکریتیک گزارش کردن امتیاز متوسط ۸۸٪ و ۸۸ از ۱۰۰ به ترتیب. این بازی در سال ۲۰۰۸ چندین جایزه را برنده شد، با Spike TV، GameTrailers و GameSpot همه به عنوان بهترین بازی رانندگی انتخاب شد. نقادان احساس کردند که بازی حس سرعت عالی داشته و گیم‌پلی دنیای باز را که برای سری Burnout اولین بار بود، تحسین کردند. برنامه Burnout Paradise توسط برخی به عنوان یکی از بزرگترین بازی‌های ویدیویی تا به حال ساخته شده است.

گیمپلی بازی Burnout Paradise Remastered

بیرون‌سوزی پارادایس در یک محیط جهان‌باز قرار دارد. بازیکنان فرصت پیشرفت به تناسب سرعت و سطح خود دارند؛ بازی، برخلاف دیگران، به یک چارچوب گیم‌پلی سخت‌گیرانه تنظیم نشده است. به گفته الکس وارد، کارگردان خلاق بازی در شرکت توسعه‌دهنده Criterion Games، این بازی یک “بازسازی کامل” از سری Burnout است. او همچنین گفت که “برای ایجاد گیم‌پلی نسل بعدی واقعی، آن‌ها باید یک بازی نسل بعدی واقعی را از پایه ایجاد کنند.” ابتدا چرخه‌های روز و شب در بازی گنجانده نشده بودند اما یک به‌روزرسانی نرم‌افزار به نام “دیویس” این عنصر را به بازی اضافه کرد. برای اولین بار در سری، رکوردها حالا در گواهینامه راننده بازیکن نگهداری می‌شود که شامل آمار و ارقامی مانند سریع‌ترین زمان و بزرگترین تصادف برای هر خیابان در بازی است. انجام رویدادها باعث افزایش رتبه راننده می‌شود که به باز کردن دسترسی به اتومبیل‌های جدید منجر می‌شود.

در بازی‌های قبلی Burnout، “حالت تصادف” یک حالت اختصاصی بود که بازیکنان در آن به چندین سناریو داده شدند تا بزرگترین تصادف را ایجاد کنند. در بیرون‌سوزی پارادایس، “حالت تصادف”، حال به نام “شوتایم”، می‌تواند در هر زمان و مکانی در بازی آغاز شود. شوتایم با حالت قبلی حالت تصادف تفاوت دارد که به جای برخورد با یک تقاطع پرترافیک و تماشای یک تصادف، شوتایم دارای پرتاب کردن وسیله نقلیه برای مدت زمان طولانی تر به منظور کسب امتیاز است. در طول یک مسابقه، بازیکنان ممکن است هر مسیری را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند. مسابقات و رویدادهای دیگر با توقف در هر چراغ راهنمایی و همزمان فشار دادن شتاب و ترمز آغاز می‌شوند. این بازی امکان تنظیمات شخصی‌سازی مسابقه را دارد، مانند ترافیک، مسیر مسابقه و اضافه کردن/حذف کردن اتومبیل‌ها بر اساس نوع افزایش آن‌ها دارد.

امکانت جدید نسخه Remastered

یک نسخه بازسازی شده از بازی Burnout Paradise برای کنسول‌های PlayStation 4 و Xbox One در تاریخ 16 مارس 2018 منتشر شد؛ نسخه‌ای برای کاربران Origin Access برای ویندوز در تاریخ 16 اوت منتشر شد و به‌طور کامل در تاریخ 21 اوت از طریق پلتفرم Origin منتشر شد.

این بازسازی شامل تمامی محتواهای قابل دانلود منتشر شده قبلی است، به جز بسته Time Savers (یک بسته DLC که تمامی وسایل نقلیه را در بازی بدون نیاز به پیشرفت در حالت تک‌نفره، قفل‌دار می‌کند)، و پشتیبانی از مانیتورهای با وضوح بالا (تا رزولوشن ۴K) با پشتیبانی از ۶۰ فریم در ثانیه. یک نسخه برای کنسول Nintendo Switch در تاریخ ۱۹ ژوئن ۲۰۲۰ منتشر شد. برخلاف نسخه اصلی، نسخه بازسازی شده تبلیغات واقعی در داخل بازی را ندارد و به جای آن‌ها، تبلیغات خیالی قرار گرفته‌اند.

بسته‌بندی شده با ۸ قطعه محتوای اضافی، با ۱۳۰+ وسیله نقلیه، مناطق جدید برای کاوش مانند Big Surf Island، و صدها چالش آنلاین، استعداد به انجام استانت‌ها با سرعت بالا و تخریب به‌جنون در یکی از برترین بازی‌های ماشین‌دوانی آرکید، را بپذیرید. به‌طور کامل بهینه شده برای کنسول Nintendo Switch با ۶۰ فریم در ثانیه، شامل کنترل نقشه به وسیله فشار و کشش برای آسانی در ناوبری. Burnout Paradise Remastered محیط بازی رانندگی نهایی را برای بازی با دوستان یا در حالت روانه برای سفر فراهم می‌کند.

دانلود

دانلود بازی Burnout Paradise Remastered برای کامپیوتر

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه RUNE بازی کامپیوتر Burnout Paradise Remastered

  1. دقت داشته باشید طی مراحل نصب حتماً تمامی آنتی ویروس ها حتی Windows Defender را غیر فعال کنید تا بازی درست نصب شود!
  2. پس از دانلود تمامی فایل ها آنها را با برنامه Winrar استخراج نمایید.
  3. فایل iso را یا با برنامه Winrar باز و Extract کنید یا با برنامه های Deamon Tools,UltraISO,PowerISO و … باز و Mount کنید و بازی را نصب نمایید.
  4. فایل های داخل پوشه RUNE را به مسیر اصلی بازی که نصب کردید کپی کنید.
  5. بازی را حتماً به صورت Run as Administrator اجرا کنید.
  6. از اتصال بازی به اینترنت به کمک یک Firewall جلوگیری نمایید.

 

توجه: جهت اجرای صحیح بازی باید حتماً جدیدترین نسخه درایور کارت گرافیک خود را نصب نمایید:

– دانلود درایور کارت گرافیک Nvidia

– دانلود درایور کارت گرافیک AMD

– دانلود درایور کارت گرافیک Intel

 

خطا های متداول بازی ها:

  • خطای openall32 یا openal32.dll : باید نرم افزار OpenAl را نصب نمایید.
  • خطای d3dx9 یا D3dx.dll : باید جدیدترین نسخه DirectX را نصب نمایید.
  • خطای VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : باید جدیدترین نسخه DirectX را نصب نمایید.
  • خطای Original disk not found : باید بازی را با توجه به راهنمای موجود در مطلب، کرک کنید.
  • خطای msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll یا vcredist_x64 : باید نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime را نصب نمایید.
  • خطای framework یا Fatal Error : باید نرم افزار Microsoft .NET Framework را نصب نمایید.
  • خطای OpenGL : باید درایور گرافیک را آپدیت یا نصب نمایید .
  • خطای steam_api.dll یا steam initialization failed : باید بازی را با توجه به راهنمای موجود در مطلب (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک نمایید.
  • خطای Isdone.dll و Unarc.dll و IsArcExtract : جهت رفع این خطا ها این مطلب را مطالعه کنید

 

توجه: این نسخه فشرده شده دارای ۵% ریکاوری می باشد. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید (مانند خطای CRC یا Password) ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

سیستم

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز بازی Burnout Paradise Remastered

    • Requires a 64-bit processor and operating system
    • OS *: Windows 7, 8.1, 10 64-bit
    • Processor: Intel i3 2120 @ 3.3GHz or Phenom II X4 965 @ 3.40GHz
    • Memory: 4 GB RAM
    • Graphics: NVidia GT 450 or ATI Radeon HD 5750
    • DirectX: Version 11
    • Storage: 8 GB available space

سیستم پیشنهادی بازی Burnout Paradise Remastered

    • Requires a 64-bit processor and operating system
    • OS: Windows 10
    • Processor: Intel i5 3570K or AMD Ryzen 3 1300X
    • Memory: 8 GB RAM
    • Graphics: Nvidia GTX 750 Ti or AMD Radeon R7 265
    • DirectX: Version 11
    • Storage: 8 GB available space

اطلاعات

⬇ نوع دانلود: رایگان و نیم بها
🎮 نوع بازی: کرک شده
🆕️ ورژن بازی: جدید
📅 تاریخ انتشار بازی:  21/08/2018
📅 تاریخ انتشار جدیدترین ورژن:  18/07/2024
🕹️️️️ ژانر: اکشن,ماجراجویی,ماشین سواری
🧑‍💻‍‍ شرکت توسعه دهنده: Stellar Entertainment, Criterion Games
🏨 شرکت انتشار دهنده: Electronic Arts
🔞 رده سنی مجاز: 12 سال به بالا

منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

دانلود بازی Gori Cuddly Carnage برای کامپیوتر

۲.۵/۵ – (۲ امتیاز) بازی Gori Cuddly Carnage را می‌توانیم یک ارث جذاب در سبک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد