دانلود بازی Burnout Paradise Remastered برای کامپیوتر

اولین رای باشید!

Burnout Paradise را به جرات می‌توان یکی از مفرح‌ترین بازی‌های ماشین سواری آرکید دانست که در سال ۲۰۰۸ منتشر شده بود. این بازی ساخته استودیو کرایتریون گیمز بود که توسط الکترونیک آرتز هم منتشر شده بود. بازی Burnout Paradise Remastered که یک ریمستر عالی از این عنوان بی نظیر می باشد، در ۲۵م اسفندماه ۱۳۹۶ برای کنسول های نسل هشتمی منتشر شد. این نسخه ریمسترشده، دارای دیتای اصلی بازی و بسته های الحاقی Big Surf Island، Party Pack، Burnout Bikes، Boost Special، Legendary Cars، Cagney Update، Toys و Cops & Robbers Pack می باشد.

Burnout Paradise Remastered PC-RUNE

بازی Burnout Paradise Remastered روی ایکس‌باکس وان ایکس و پلی استیشن ۴ پرو با رزولوشن ۴K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد و روی کنسول‌های معمولی هم شاهد گرافیک به مراتب بهتری در بازی نسبت به نسخه اصلی خواهیم بود. حتی اگر شما در حال حاضر نسخه نسل هفتمی Burnout Paradise را داشته و در این بازی بسیار حرفه ای شده اید، نسخه ریمستر ارزش تجربه دوباره این عنوان بر روی کنسول‌های نسل هشتم را دارد.

نقد رسمی Power Unlimited که نمره ۹/۱۰ را به بازی Burnout Paradise Remastered داده است را می توانید مطالعه کنید:

به عنوان یک بازنشر، بازی Burnout Paradise Remastered خیلی عنوان خاصی نیست و چیزی بیشتر از گرافیک بهبود یافته، بروز‌رسانی‌ها به همراه بسته‌های الحاقی را ارئه نمی دهد؛ در این زمینه دسترسی به ماشین‌های افسانه ای(Legendary Cars) در قالب بسته الحاقی به ساختار بازی آسیب می زند بنابراین بهتر است آن‌ها را نادیده بگیرید. در هر صورت Burnout Paradise همچنان یک عنوان اتومبیل رانی کلاسیک، تماشایی و بسیار لذت بخش بوده و احساس سرعت در این بازی غیر قابل مقایسه است که آن را به عنوانی تبدیل می کند که حتما باید آن را تهیه کرد. خیلی بد است که این بازی به عنوان یک نسخه ریمستر شده قیمت بسیار بالایی دارد.

منبع توضیحات: دانلودها، زومجی و گیم فا

info

Welcome back to Paradise City! Make action your middle name as you rule the streets in Burnout™ Paradise Remastered. Tear up the town from hectic downtown avenues to wild mountain roads. Relive the high-octane stunts and wanton destruction of one of the greatest arcade-driving games ever!

Burnout Paradise Remastered provides the ultimate driving playground for you and your friends to play online. This remaster includes all add-ons from the Year of Paradise, including the Big Surf Island update, meticulously recreated and ready to wreck in 4K.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS *: Windows 7, 8.1, 10 64-bit

Processor: Intel i3 2120 @ 3.3GHz or Phenom II X4 965 @ 3.40GHz

Memory: 4 GB RAM

Graphics: NVidia GT 450 or ATI Radeon HD 5750

DirectX: Version 11

Storage: 8 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10

Processor: Intel i5 3570K or AMD Ryzen 3 1300X

Memory: 8 GB RAM

Graphics: Nvidia GTX 750 Ti or AMD Radeon R7 265

DirectX: Version 11

Storage: 8 GB available space

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه RUNE:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه RUNE یا Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

رمز فایل: www.downloadha.com


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

دانلود بازی Anomaly Exit برای کامپیوتر

آموزش نصب نسخه TENOKE بازی کامپیوتر Anomaly Exit دقت داشته باشید طی مراحل نصب حتماً …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد