دانلود بازی Ancient Cities Build 15161734 – P2P برای کامپیوتر

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Ancient Cities

نام یک بازی جدید در سبک استراتژیک بقا و شهر سازی می باشد که در دوران باستان جریان دارد و توسط استودیوی Uncasual Games توسعه یافته است . این بازی از دوران قبیله نشینی شروع خواهد شد و سپس شما باید مردم خود را راهنمایی کنید تا از طریق انقلاب نو سنگی بتوانند فناوری های جدیدی را کشف کرده و بهبود دهند ، همچنین شما باید جمعیت و منابع خود را مدیریت کنید و همچنین با دشمنان خود مبارزه کنید و از مردمتان در برابر آن ها محافظت کنید تا که نهایتا بتوانید یکی از خارق العاده ترین شهرهای تاریخ باستان را ایجاد کنید . این بازی از طریق سرمایه گذاری های مردمی در وب سایت هایی مانند Kickstarter و Indiegogo توانسته تا بودجه ی توسعه ی خود را تامین کند.

این بازی توسط تیمی از بازی سازان عاشق تکنولوژی ، بازی های استراتژیک ، تاریخ ، باستان شناسی و شهر در حال ساخت می باشد . آن ها در تلاش هستند تا یک تجربه ی بسیار منحصر به فرد و متفاوت و لذت بخش را به بازیکن ها ارائه بدهند و آن ها را تا مدت زمان زیادی سرگرم کنند و البته ، در حین این سرگرمی به آن ها دوره های مختلف پیشرفت شهر سازی را نشان دهند و تمام تلاش خود را کرده اند که این کار را به واقع گرایانه ترین و بهترین شکل ممکن انجام بدهند . سازندگان عنوان بازی Ancient Cities

برای توسعه ی آن از امکانات و موتور بازی سازی سفارشی و مخصوص خود استفاده کرده اند ، اگر چه این ممکن است کار ساخت بازی را مقدار سخت تر کند ، اما به آن ها این امکان را می دهد تا آن چه را که می خواهند به بهترین نحو بسازند و البته از لحاظ اجرایی با یک بازی بدون مشکل رو به رو باشیم که فریم ریت عالی ای دارد و نماهای خیره کننده ای در آن دیده می شوند.

به روز رسانی :

1403/05/06 نسخه Ancient Cities Build 15161734 - P2P اضافه شد.

برچسب ها:


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

دانلود بازی CarX Street V1.0.2 – P2P برای کامپیوتر

بازی‌های ویدیویی به‌عنوان یکی از پرطرفدارترین و گسترده‌ترین انواع سرگرمی‌های دیجیتال، هر روز بیش از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد