دانلود بازی Achilles Legends Untold V35084 – P2P برای کامپیوتر

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

در این بازی اکشن و نقش آفرینی به درگیری بین هادس و آرس پایان دهید. در دانلود بازی Achilles Legends Untold شما باید با خدایان نبرد کنید، موجودات اساطیری را شکست دهید و منابع را به تنهایی یا به صورت مشارکتی جمع آوری کنید. بازی Achilles: Legends Untold یک بازی RPG ایزومتریک اکشن Souls است که در دنیایی الهام گرفته شده از اساطیر یونان باستان است. به عنوان جنگجوی توانا آشیل، در جنگی چند صد ساله بین آرس و هادس، در مقابل جنگجویان بزرگ و موجودات اسطوره ای غول پیکر قرار خواهید گرفت. سفر شما برای جلال شما را در سرزمین های وسیع و خطرناک خواهد برد. از شهر محاصره شده تروا تا شهر طلایی Mycenae و تا اعماق تارتاروس به ماجراجویی بپردازید.

در دانلود بازی Achilles Legends Untold از سپر خود در حمله استفاده کنید. بزرگترین جنگجوی تاریخ می تواند از سپر خود برای چیزی فراتر از مسدود کردن و جدا کردن استفاده کند. آشیل همچنین می‌تواند آن را در سراسر میدان نبرد با نیرویی فوق‌العاده به سمت دشمنانش پرتاب کند و در صورت تقاضا آن را پس بگیرد. حتی توانایی های سپر بیشتری را در درخت مهارت باز کنید. نبردهای همه جانبه با دشمنان چالش برانگیز را تجربه کنید که با هم کار می کنند و با سبک بازی شما سازگار می شوند. با استفاده از سیستم خلاقانه گروه AI Action (GAIA)، دشمنان شما در طول مبارزه به روش‌های منحصر به فرد و غیرقابل پیش‌بینی مختلفی با یکدیگر همکاری می‌کنند و شما باید مراقب خود باشید. با استفاده از درخت مهارت های عمیق و سیستم ساخت سلاح، سبک بازی خود را ایجاد کنید.

مواد خامی را که پیدا می‌کنید به فورج هفائستوس بازگردانید تا سلاح‌ها و تجهیزات خود را ارتقا دهید یا حتی سلاح‌های قوی‌تری بسازید. روح‌هایی که در طول مبارزه جمع‌آوری کرده‌اید را می‌توان در عبادتگاه هادس استفاده کرد تا آمار خود را افزایش داده و توانایی‌های منحصر به فرد خود را در درخت مهارت باز کند. در بازی Achilles: Legends Untold بصورت آنلاین در کنار هم بجنگید و مهارت های خود را با یک دوست در همکاری تقویت کنید. سیاه چال‌هایی را که به‌طور رویه‌ای تولید می‌شوند، پر از دشمنان و رئیس‌های قدرتمند برای مبارزه و تعداد زیادی صندوق‌های گنج میباشند. تمام پیشرفت ها و غارت ها به تجربه تک نفره شما منتقل می شود.

تریلر بازی Achilles Legends Untold

به روز رسانی :

1403/04/27 نسخه Achilles Legends Untold v35084 – P2P اضافه شد.

برچسب ها:


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

The Veilguard یک پیش درآمد صوتی دریافت می‌کند

Dragon Age: The Veilguard یکی از مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۴ محسوب می‌شود که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد