دانلود بازی موبایلی Zenless Zone Zero

اگر علاقه‌مند به تجربه بازی‌های اکشن – نقش آفرینی موبایلی هستید، در این مطلب با بررسی بازی iOS و اندروید Zenless Zone Zero همراه ویجیاتو باشید.

شاید اگر سال‌ها پیش از گیمرها درباره آینده صنعت بازی‌های موبایلی می‌پرسیدید، کسی چندان امید خاصی به این سبک از بازی‌ها نداشت. وقتی پلتفرم موبایل برای اولین‌بار متولد شد و مبحث موبایل گیمینگ پیش آمد، بازی‌های موبایلی صرفا در عناوینی ساده و پیش‌پا افتاده خلاصه شده بودند. بازی‌هایی که در مقایسه با عناوین کنسولی حرفی برای گفتن نداشتند. اما با گذشت زمان پلتفرم موبایل نیز به تدریج بزرگ و بزرگ‌تر شد. بازی‌های موبایلی وارد نسل جدیدی از دنیای عناوین ویدئویی شدند و استودیوهای بزرگ، به سراغ پلتفرم موبایل رفتند. راکستار، اکتیویژن، یوبیسافت، اسکوئر انیکس، مایکروسافت و حتی الکترونیک آرتز؛ استودیوهای بزرگی بودند که روی پلتفرم موبایل حساب ویژه‌ای باز کردند. بنابراین اگر طرفدار بازی‌های موبایلی هستید، در این مطلب از ویجیاتو با بررسی بازی موبایلی Zenless Zone Zero همراه ویجیاتو باشید.

Zenless Zone Zero جدیدترین بازی اکشن – نقش آفرینی روی پلتفرم موبایل است که توسط استودیوی miHoYo ساخته شده. استودیویی نام‌ آشنا برای موبایل گیمرها که با ساخت بازی گنشین ایمپکت شناخته شد. یک بازی‌ساز چینی که در سال ۲۰۱۱ تاسیس شد و طولی نیز نکشید که به عنوان یکی از بزرگ‌ترین بازی‌سازهای پلتفرم موبایل شناخته شد. حال پس از موفقیتی که آن‌ها با ساخت بازی گنشین ایمپکت داشتند، به سراغ بازی Zenless Zone Zero رفته‌اند. این بازی در جولای سال ۲۰۲۴ برای پلتفرم موبایل، پی‌سی و کنسول پلی‌استیشن ۵ عرضه شد.

این بازی موبایلی موفق شد تا در مدت زمانی کوتاهی به بیش از ۱ میلیون‌بار دانلود دست پیدا کند. بازی Zenless Zone Zero نسل جدیدی از بازی‌های اکشن – نقش آفرینی موبایلی بود و عملکرد بسیار خوبی در بخش‌های مختلف داشت. سازندگان این بازی برای ساخت و توسعه Zenless Zone Zero به سراغ موتور بازی‌سازی یونیتی رفتند. موتوری که نه‌تنها به شما اجازه می‌داد تا گرافیک خوبی داشته باشید، بلکه اجرای این بازی را روی گوشی‌های پایین‌رده نیز ممکن می‌کرد. چیزی‌‌که متاسفانه بازی گنشین ایمپکت از آن رنج می‌برد.

داستان این بازی در دنیایی پساآخرالزمانی به نام New Eridu روایت می‌شود. دنیایی که در آن هیولاهایی به نام Ethereal از طریق پرتال‌هایی که با نام Hollows شناخته می‌شوند، به زمین حمله کرده‌اند. این هیولاها موفق شدند تا جمعیت بسیار زیادی از انسان‌ها را از بین ببرند. شهرها یکی پس از دیگری نابود شدند و جمعیت بازماندگان به شدت کاهش پیدا کرده است. اما با این‌حال، معدود افراد باقی مانده، پایگاه‌هایی را ساخته‌اند و تصمیم دارند تا در جنگی تمام عیار در مقابل Ethereal‌ها مقابله کنند. نسلی که می‌تواند نسل بشریت‌ را برای همیشه تغییر دهد.

این بازی موبایلی یک تجربه اکشن – نقش آفرینی از دنیای عناوین ویدئویی است. شما در بازی موبایلی Zenless Zone Zero وظیفه کنترل دختری به نام Proxy را برعهده خواهید داشت که گاها با نام Wise یا Belle نیز شناخته می‌شود. این دختر که قابلیت‌های فرا انسانی دارد، شخصیت اصلی داستان و گیم‌پلی این بازی موبایلی است. کاراکتری که شما با پیشروی در دنیای این بازی موبایلی، بیش از پیش از لایه‌های شخصیتی آن مطلع خواهید شد و این موضوعی دوست داشتنی درباره گیم‌پلی این بازی است.

برای اجرای بازی موبایلی Zenless Zone Zero شما نیاز به دسترسی به اینترنت دارید

هدف شما در دنیای این بازی موبایلی ساخت و ارتقای یک تیم ماهر برای مبارزه با هیولایی‌اند که به زمین حمله کرده‌اند. برای ساخت این تیم می‌توانید از سایر پلیرها بخواهید که عضو تیمتان شوند و یا به سراغ NPC‌های این بازی بروید. در نهایت اینطور می‌توان گفت که بازی Zenless Zone Zero به شما اجازه می‌دهد تا نه‌تنها در محیطی باز قدم بزنید، بلکه این شرایط نیز فراهم است تا مهمان یکی از زیباترین و بهترین عناوین اکشن – نقش آفرینی روی پلتفرم موبایل باشید.

همچنین گیم‌پلی این بازی موبایلی مجموعه‌ای المان‌ها و بخش‌های مختلف است. این بازی حتی خودش را یک تجربه جهان‌باز نیز معرفی می‌کند و شما می‌توانید آزادانه در دنیای این بازی قدم بزنید، ماجراجویی کنید و داستان‌های مختلفی را پشت سر بگذارید. Zenless Zone Zero به شما این اجازه را نیز می‌دهد که به صورت کاملا رندوم با NPC‌ها و یا سایر پلیرها گفتگو کنید و یک تجربه دوست داشتنی از دنیای بازی موبایلی Zenless Zone Zero داشته باشید.

همچنین همانطور که گفته شد، بازی Zenless Zone Zero با استفاده از موتور بازی‌سازی یونیتی ساخته شده. همین موضوع باعث شده است تا ما گرافیک بسیار خوبی داشته باشیم. از طرفی تفاوت چندانی میان نسخه کنسولی و موبایلی این بازی نیست. موضوعی که نشان‌دهنده کیفیت خوب این بازی موبایلی است و تجربه‌اش می‌تواند واقعا روی پلتفرم موبایل دوست داشتنی باشد. عملکرد این بازی حتی در بخش موسیقی‌متن و صداگذاری نیز خوب است و همه‌چیز دست به دست هم داده تا Zenless Zone Zero یک تجربه دوست داشتنی برای موبایل گیمرها باشد.

بازی موبایلی Zenless Zone Zero جدیدترین دست‌پخت ویدئویی از سازندگان بازی گنشین ایمپکت است. یک بازی که در جولای سال ۲۰۲۴ برای پلتفرم موبایل، پی‌سی و پلی‌استیشن ۵ عرضه شده و نه‌تنها کیفیت خوبی دارد، بلکه می‌تواند تمام گیمرها را تا مدت‌ها سرگرم کند. پس اگر طرفدار بازی‌های نقش آفرینی هستید، نگاهی به Zenless Zone Zero داشته باشید.



ناشر بازی:
Cognosphere ، miHoYo


دسته بندی:
اکشن ، نقش آفرینی


سیستم عامل:
اندروید ، iOS


حجم:
۵۴۰۰ مگابایت مگابایت


منبع: https://vigiato.net/p/480715

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

محبوب ترین بازی اپل آرکید به پلی استیشن، سوییچ و کامپیوتر خواهد آمد

گجت نیوز یکی از محبوب ترین بازی های اپل آرکید، Hello Kitty: Island Adventure اوایل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *