دانلود بازی موبایلی Rogue Hearts

اگر علاقه‌مند به تجربه بازی‌های روگ‌لایک – نقش آفرینی موبایلی هستید، در این مطلب با بررسی بازی iOS و اندروید Rogue Hearts همراه ویجیاتو باشید.

تجربه یک بازی نقش آفرینی همیشه جزو بهترین چیزهایی که گیمرها می‌توانستند به سراغش بروند، شناخته می‌شد. این سبک از بازی‌ها به گیمرها اجازه می‌دادند تا تجربه متفاوتی از دنیای بازی‌های ویدئویی داشته باشند. در طول چندین سال اخیر، تنوع بسیار زیاد بازی‌های نقش آفرینی باعث شد تا گیمرهای بیشتری رفته رفته به سمت این بازی‌ها قدم بردارند و طبیعتا پلتفرم موبایل نیز از چنین فرمولی استفاده می‌کرد. پلتفرمی که قطعا گیمرهای بی‌شماری دارد و بازی‌های نقش آفرینی‌اش بقدری جذاب‌اند که بتوان روی آن‌ها حساب باز کرد. پس اگر طرفدار بازی‌های نقش آفرینی موبایلی هستید، در این مطلب با بررسی بازی Rogue Hearts همراه ویجیاتو باشید.

بازی Rogue Hearts دست‌پختی از استودیوی مستقل Ninetail Games است. یک بازی‌ساز کمترشناخته‌شده موبایلی از کشور کره جنوبی که کارش را درست از سال ۲۰۱۷ شروع کرد. این استودیوی موبایلی کارش را به صورت متمرکز روی پلتفرم موبایل آغاز کرد و Rogue Hearts تنها بازی موبایلی آن‌هاست. این بازی در ۱۸ فوریه سال ۲۰۱۸ برای پلتفرم موبایل منتشر شد و موفق شد تا با نقدهای بسیار خوبی رو به رو شود. این بازی موبایلی روی مارکت گوگل پلی‌استور بیش از ۵۰۰ هزار بار دانلود شد و نمراتش برای یک بازی موبایلی قابل قبول بودند.

این بازی صفت یک عنوان روگ‌لایک – نقش آفرینی موبایلی با تم اکشن را به دنبال می‌کشید. همه‌چیز درباره این بازی دوست داشتنی و جذاب بود و استودیوی Ninetail Games به عنوان اولین تجربه موبایلی خودشان، بازی واقعا خوبی ساخته بودند. البته باید این را نیز در نظر بگیرید که این بازی موبایلی رایگان نیست. استودیوی Ninetail Games این بازی را با قیمت ۱ دلاری عرضه کرده و شما برای تجربه آن باید این بازی را به صورت رسمی تهیه، و یا به سراغ وب‌سایت‌های ثانویه روی سیستم عامل اندروید بروید.

در دنیای این بازی موبایلی شما با داستانی فانتزی رو به رو هستید که تمی تاریک و مرموز دارد. داستانی که با استفاده از موضوعات فانتزی سعی دارد تا روایتی تاریک از دنیایی را به تصویر بکشد که درگیر جادو و طلسم شده. سال‌ها بود که مردم این سرزمین در آرامش به سر می‌بردند و صلح همه‌جا را گرفته بود. اما با باز شدن دروازه تاریکی، هیولاها و موجودات ترسناک، قدم در دنیای این بازی گذاشتند و حال شما باید تلاش کنید تا جلو پیشروی این هیولاها را بگیرید. اما آیا به اندازه‌ای که باید شجاع‌اید تا چنین مسئولیتی را قبول کنید؟

با ورود به دنیای این بازی موبایلی اولین‌چیزی که توجه شما را به خودش جلب می‌کند، اتمسفر زیبایی است که این بازی آن را به تصویر می‌کشد. اتمسفری که شباهت‌های زیادی به عناوین بزرگی چون هیدیس و یا حتی بازی‌های روگ‌لایک دیگر دارد. داستان بازی Rogue Hearts و از طرفی گیم‌پلی جذاب این بازی در کنار یکدیگر دنیای زیبایی را روایت می‌کنند و به نوعی همه‌چیز دست به دست هم داده تا Rogue Hearts حرف برای گفتن داشته باشد.

بازی Rogue Hearts یک عنوان کاملا آفلاین موبایلی است

تنوع خوب دشمن‌ها، سلاح‌های متنوع و هوش مصنوعی خوب این بازی باعث شده‌اند تا شما تجربه‌ای دوست داشتنی از دنیای بازی‌های ویدئویی داشته باشید. این بازی حتی خودش را یک تجربه Dungeon Crawler نیز معرفی می‌کند. جایی‌که باید پلتفرم‌ها و دانجن‌های مختلفی را پشت سر بگذارید و چیزهای ترسناک بسیاری در دنیای این دانجن‌ها انتظارتان را می‌کشند. موضوعی که باعث شده تا این بازی موبایلی چالش‌برانگیزتر نیز باشد.

در نهایت باید گفت که اگر به دنبال تجربه یک بازی دوست داشتنی و متفاوت روی پلتفرم موبایل هستید، می‌توانید روی بازی موبایلی Rogue Hearts حساب ویژه‌ای باز کنید. این بازی که در سال ۲۰۱۸ منتشر شده، در سبک بازی‌های نقش آفرینی روایت می‌شود و با استفاده از المان‌های مختلفی که دارد، می‌تواند یک تجربه دوست داشتنی و جذاب از دنیای بازی‌های نقش آفرینی – روگ‌لایک روی پلتفرم موبایل باشد و تجربه‌اش ابدا خالی از لطف نیست.

در نهایت نوبت به بخش گرافیک و جلوه‌های بصری این بازی می‌رسد که خوشبختانه ما بازهم شاهد عملکرد خوب این بازی هستیم. البته باید توجه داشته باشید که شما نباید این بازی را با عناوین بزرگی مقایسه کنید. فراموش نکنید که این بازی یک تجربه کاملا مستقل است و انتظاراتتان باید در حد و اندازه یک بازی مستقل از Rogue Hearts باشد. پس اگر به دنبال یک بازی جذاب‌اید، می‌توانید روی این بازی موبایلی حساب ویژه‌ای باز کنید.

Rogue Hearts یکی از بهترین و جذاب‌ترین بازی‌های روگ‌لایک موبایلی است. اگر به دنبال تجربه یک بازی جذاب‌اید، می‌توانید روی این بازی حساب ویژه‌ای باز کنید و تجربه‌اش ابدا خالی از لطف نیست.


منبع: https://vigiato.net/p/479966

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

بررسی Kung Fu Zombie – یک بازی اکشن موبایلی توام با کنگ‌فو

اگر علاقه‌مند به تجربه بازی‌های اکشن – آرکید موبایلی هستید، در این مطلب با بررسی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *