دانلود بازی موبایلی Gunfire Reborn

اگر علاقه‌مند به تجربه بازی‌های روگ‌لایک – شوتر موبایلی هستید، در این مطلب با بررسی بازی iOS و اندروید Gunfire Reborn همراه ویجیاتو باشید.

باید اعتراف کرد که بازی‌های شوتر نمادی بازی‌های ویدئویی هستند. کال آو دیوتی، بتلفیلد، مدال افتخار و ده‌ها بازی دیگر، نام‌هایی آشنا برای طرفداران بازی‌های ویدئویی‌اند. نام‌هایی که اگر طرفدار بازی‌های ویدئویی هم نباشید، بازهم حداقل برای یک‌بار هم که شده، نامشان به گوشتان خورده! این موضوع نشان می‌دهد که بازی‌های شوتر موبایلی تا چه اندازه جذاب و دوست داشتنی‌اند. به همین دلیل بسیاری از بازی‌سازهای موبایلی تصمیم می‌گیرند تا روایتی جذاب از دنیای بازی‌های شوتر داشته باشند و این‌گونه است که نسل جدیدی از این بازی‌ها شروع شده. پس اگر شما نیز موبایل گیمرید و به تجربه بازی‌های موبایلی علاقه‌مندید، در این مطلب از ویجیاتو با بررسی بازی موبایلی Gunfire Reborn همراه ویجیاتو باشید.

بازی Gunfire Reborn یک عنوان روگ‌لایک – شوتر موبایلی است که در سال ۲۰۲۱ توسط استودیوی Duoyi Network ساخته شد. یک بازی‌ساز چینی که در سال ۲۰۰۸ تاسیس شد و این بازی جدی‌ترین تجربه آن‌هاست. جالب است بدانید که این بازی در ابتدا یک تجربه کنسولی بوده. Gunfire Reborn در ابتدا برای پلتفرم پی‌سی عرضه شد و نسخه موبایلی آن نیز در می سال ۲۰۲۲ منتشر شد. منتهی درست چند ماه بعد، یعنی درست در اکتبر سال ۲۰۲۲، نسخه ایکس‌باکس این بازی منتشر شد و نهایتا در سال ۲۰۲۳، پای این بازی به دنیای کنسول‌های نسل هشتمی و نهمی سونی نیز باز شد. Gunfire Reborn موفق شد تا با نقدهای نسبتا خوبی رو به رو شود. نمرات این بازی خوب بودند و منتقدان نیز از این بازی به عنوان یک تجربه سرگرم کننده یاد می‌کردند. بطوری که این بازی با متای ۷۵ به مسیر خودش پایان داد.

همچنین تجربه فوق‌العاده‌ای که این بازی موبایلی ارائه می‌کرد، باعث شد تا Gunfire Reborn خیلی زودتر از آن‌چیزی که انتظار می‌رفت، تبدیل به عنوانی دوست داشتنی شود. این بازی یک تجربه کاملا آفلاین بود و روی پلتفرم موبایل با برچسب قیمتی ۴.۹۹ دلاری عرضه شده بود. پس توجه داشته باشید که شما برای دانلود، تجربه و نصب این بازی موبایلی باید به سراغ وب‌سایت‌های ثانویه بروید. البته اگر روی iOS بازی می‌کنید، چاره‌ای جز خرید قانونی این بازی ندارید.

همچنین داستان بازی موبایلی Gunfire Reborn در دنیایی فانتزی جریان دارد. دنیایی که توام با موضوعات جذاب و دوست داشتنی روایت می‌شود و همین جهان‌ فانتزی باعث شده تا تجربه چنین عنوانی روی پلتفرم موبایل دوست داشتنی باشد. همچنین تجربه این بازی با استفاده از شخصیت‌های متنوعی Gunfire Reborn حس دوست داشتنی را به گیمرها منتقل می‌کند و به نوعی همه‌چیز دست به دست هم داده تا بازی موبایلی Gunfire Reborn تجربه‌ای جذاب برای موبایل گیمرها باشد.

طبیعتا بسیاری از شما انتظار دارید که گیم‌پلی این بازی حرف برای گفتن داشته باشد. اجازه دهید که اینطور بگویم، گیم‌پلی این بازی موبایلی زیباترین چیزی است که می‌توانید در دنیای عناوین موبایلی پیدا کنید. ترکیب یک بازی شوتر با المان‌های روگ‌لایک، بهترین تصمیمی بود که سازندگان این بازی می‌توانستند آن را بگیرند. گیم‌پلی این بازی مملو از چیزهای مختلفی است که می‌توانند تجربه این بازی را سرگرم‌کننده‌تر کنند و باید به Gunfire Reborn فرصت داد.

بازی Gunfire Reborn یک عنوان کاملا آفلاین موبایلی است

گیم‌پلی این بازی به این صورت است که شما در هر راند باید وارد فضایی شوید که مملو از هیولاها و موجودات غول‌پیکرند. اما برای رفتن از مرحله‌ای به مرحله‌ای دیگر، باید تمام این هیولاها را از بین ببرید. لول‌های بازی به صورت کاملا تصادفی ساخته می‌شوند و شما باید هر انتهای هر لول، باس مربوط به آن لول را از بین ببرید. با کشتن پلیر، شما می‌توانید سکه جمع کنید و با استفاده از سکه‌ها سلاح‌هایتان را ارتقا دهید و آن‌ها را قوی‌تر کنید.

البته باید توجه داشته باشید که با پیش‌روی شما دشمنان این بازی نیز سر سخت‌تر خواهند شد. این بازی موبایلی شما را محبور می‌کند تا استراتژی داشته باشید. از آنجایی که مراحل بازی به صورت رندوم ساخته می‌شوند، شما باید پیش از هر مرحله، خودتان را برای رو به رو شدن با هیولاهای مختلف آماده کنید. موضوعی که باعث شده تا تجربه این بازی موبایلی یکی از جذاب‌ترین چیزها روی پلتفرم موبایل شد و هر موبایل گیمری برای یک‌بار هم که شده باید به سراغش برود.

این بازی با استفاده از موتور بازی‌ساز یونیتی ساخته شده و به همین دلیل گرافیک نسبتا خوبی دارد. در واقع بقدری گرافیک این بازی است که شما می‌توانید به راحتی آن را با بازی‌های شوتر بزرگ کنسولی مقایسه کنید. عملکرد Gunfire Reborn حتی در بخش موسیقی‌متن و جلوه‌های صوتی نیز فوق‌العاده است و اگر طرفدار بازی‌های موبایلی باشید، باید روی این بازی از استودیوی Duoyi Network حساب ویژه‌ای باز کنید و به سراغش بروید.

بازی Gunfire Reborn در سال ۲۰۲۱ توسط استودیوی چینی Duoyi Network عرضه شد. این بازی جذاب که با استفاده از مکانیزم‌های شوتر – روگ‌لایک، تجربه‌ای متفاوت روی پلتفرم موبایل را به تصویر می‌کشید.


منبع: https://vigiato.net/p/480548

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

رتبه‌بندی فیلم‌های هری پاتر از بدترین تا بهترین

ما به دنیای جادو گره خورده‌ایم و هری پاتر در دوران خودش جادویی‌ترین چیزی بود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *