دانلود بازی موبایلی Chuchel

اگر علاقه‌مند به تجربه بازی‌های پازل – ماجراجویی موبایلی هستید، در این مطلب با بررسی بازی iOS و اندروید Chuchel همراه ویجیاتو باشید.

آیا تا به حال خودتان پرسیده‌اید که چه چیزی سبب جذابیت دنیای بازی‌های ویدئویی شده؟ چنین سوالی قطعا پاسخ‌های بی‌شماری خواهد داشت. اما اگر از من بپرسد، پاسخ من چیزی جز خلاقیت این بازی‌ها نیست. دنیای بازی‌های ویدئویی مملو از شگفتی‌های دوست داشتنی است که باعث جذابیت این بازی‌ها شده. این سبک از بازی‌ها به شما اجازه می‌دهند تا تجربه‌ای فراموش‌نشدنی توام با تجربه چیزهای جدید داشته باشید. همین موضوع است که مدیوم بازی‌های ویدئویی را نسبت به سایر مدیوم‌ها متفاوت می‌کند و اگر شما نیز طرفدار این سبک از بازی‌ها هستید، در این مطلب با بررسی یکی از بهترین بازی‌های موبایلی به نام Chuchel همراه ویجیاتو باشید.

استودیوی مستقل Amanita Design قطعا بیش از آن‌که یک بازی‌ساز باشد، هنرمندی ماهر است که ترسی از خلق آثار متفاوت ندارد. یک استودیوی مستقل از جمهوری چک که در سال ۲۰۰۳ کارش را از شهر کوچکی به نام برنو شروع کرد. آن‌ها به معنای واقعی کلمه، دیدی متفاوت نسبت به بازار بازی‌های ویدئویی و به ويژه پلتفرم موبایل داشتند. دیدی که به آن‌ها کمک کرد تا برخی از بازی‌های شاهکاری را خلق کنند که تا به امروز طرفدار دارد. بازی‌هایی چون Machinarium، سری Samorost و حتی Botanicula که در سال ۲۰۱۲ منتشر شد! اما این آی‌پی‌ها تنها دست‌پخت استودیوی Amanita Design نبودند و آن‌ها ده‌ها بازی دیگر را نیز در کارنامه‌شان ثبت کردند.

راستش را بخواهید، این استودیوی مستقل خیلی خوب می‌داند که چگونه باید یک بازی جذاب را بسازد. هرکسی که برای یک‌بار هم که شده به سراغ بازی‌های این استودیو رفته باشد، می‌داند که بازی‌های این استودیو کیفیت بسیار خوبی دارند. در این بین Chuchel یکی دیگر از بازی‌های این استودیو است که تجربه آن می‌تواند دنیای متفاوتی از بازی‌های موبایلی را نشان دهد. این بازی در زمستان سال ۲۰۱۸ برای موبایل، نینتندو سوئیچ و پی‌سی عرضه شد. عنوانی که موفق شد تا به امتیاز متای ۸۱ برسد و با برچسب قیمتی ۴.۹۹ دلاری برای پلتفرم موبایل عرضه شده بود.

داستان بازی موبایلی Chuchel درباره پروتاگونیستی به همین نام است که به دنبال گیلاس گمشده‌اش می‌گردد. گیلاسی که توسط غولی ترسناک دزدیده شده و حال تصمیم دارد تا این گیلاس را پیدا کند. اما هرچقدر که داستان در این بازی پیش می‌رود، شخصیت‌ها بعدهای جدیدی از داستان این بازی را روایت می‌کند و باعث می‌شود تا ما داستانی به مراتب احساسی‌تری داشته باشیم. موضوعی که در بین بازی‌های این بازی‌ساز مستقل، المانی ثابت است و آن‌ها مهارت خاصی در روایت داستان بازی‌هایشان دارند.

همچنین اولین چیزی‌که با ورود به دنیای این بازی متوجه‌اش خواهید شد، شباهت‌های جذابی هستند که میان Chuchel و سایر بازی‌های این استودیو وجود دارند. هسته اصلی گیم‌پلی این بازی متشکل از المان‌های اساسی است که در بازی‌هایی چون Machinarium و Botanicula نیز می‌شد مشابه‌شان را دید. این بازی یک تجربه اشاره و کلیک با تم ماجراجویی و پازل محور است که قطعا تجربه‌ای فراموش‌نشدنی از دنیای یک بازی موبایلی خواهد بود.

بازی Chuchel یک عنوان کاملا آفلاین موبایلی است

این بازی ۳۰ مرحله مختلف را در اختیارتان قرار می‌دهد. مراحلی که طبیعتا با پیشرفت شما سخت‌تر و سخت‌تر خواهند شد. اکثر مراحل این بازی به صورت اشاره و کلیک روایت می‌شوند و برخی دیگر، اساسا یک تجربه پازل محور موبایلی‌اند. مراحل این بازی، پازل‌ها و مینی‌گیم‌هایی که در Chuchel قرار دارند، طراحی مینیمالی دارند و حس خوبی را به گیمرها منتقل می‌کنند. این دقیقا همان موضوعی است که باعث شده تا بازی Chuchel یک تجربه هیجان‌انگیز باشد.

اما این تمام ماجرا نیست. در کنار اتمسفر زیبایی که این بازی روایت می‌کند، تم سورئال آن باعث شده تا آرت استایل و سبک هنری این بازی منحصر به فرد باشد. موضوعی که در گیم‌پلی آن به خوبی احساس می‌شود و به نوعی همه‌چیز دست به دست هم داده تا Chuchel جزو متفاوت‌ترین و بهترین بازی‌هایی باشد که گیمرها باید روی پلتفرم موبایل به سراغش بروند. پس اگر به دنبال تجربه یک بازی متفاوت‌اید، بازی Chuchel را نادیده نگیرید.

پیش‌تر به این موضوع اشاره کردیم که تم فانتزی این بازی باعث شده تا تجربه چنین عنوانی روی پلتفرم موبایل هیجان‌انگیز باشد. درست مانند تمامی بازی‌هایی که توسط Amanita Design ساخته شده‌اند، این بازی نیز کیفیت خوبی دارد. اما جالب‌ترین چیزی که باید درباره این بازی بدانید، تم و موسیقی‌متن آن است. موسیقی که توسط گروهی معروف به نام DVA ساخته شده. یک گروه راک از کشور چک که مسئولیت ساخت موسیقی‌متن این بازی را برعهده داشتند و همین باعث جذابیت هرچه بیشتر Chuchel شده.

بازی موبایلی Chuchel یک تجربه جذاب و هیجان‌انگیز از سازندگان بازی Machinarium یعنی استودیوی Amanita Design است. عنوانی که در سال ۲۰۱۸ منتشر شد و عملکرد بسیار خوبی داشت. یک تجربه جذاب از دنیای بازی‌های سورئال موبایلی که می‌تواند هر موبایل گیمری را سرگرم کند.



ناشر بازی:
Amanita Design


دسته بندی:
پازل ، ماجراجویی


سیستم عامل:
اندروید ، iOS


حجم:
۷۸۵ مگابایت مگابایت


منبع: https://vigiato.net/p/479723

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

بررسی بازی موبایلی Cats are Cute – گربه‌ها دوست داشتنی هستند

اگر علاقه‌مند به تجربه بازی‌های کژوال موبایلی هستید، در این مطلب با بررسی بازی iOS …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *