دانلود انیمیشن The Super Mario Bros Movie 2023 برادران سوپر ماریو زیرنویس و دوبله فارسی

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

انیمیشن “فیلم برادران سوپر ماریو” (The Super Mario Bros. Movie) محصول سال 2023 یکی از آثار برجسته و مورد انتظار در دنیای انیمیشن است که براساس بازی‌های محبوب و کلاسیک نینتندو ساخته شده است. این انیمیشن توسط استودیو Illumination Entertainment، سازندگان انیمیشن‌های معروفی چون “من نفرت‌انگیز” (Despicable Me) و “زندگی مخفی حیوانات خانگی” (The Secret Life of Pets) تولید شده است.

ویژگی‌ها و جزئیات دانلود انیمیشن The Super Mario Bros Movie 2023

  1. داستان و موضوع:
    • داستان این انیمیشن حول محور ماجراهای دو برادر لوله‌کش به نام‌های ماریو و لوئیجی در دنیای قارچ‌ها می‌چرخد. آنها با شخصیت‌های معروف این سری از جمله پرنسس پیچ، یوشی، و بوزر (Bowser) مواجه می‌شوند و به نجات دنیای قارچ‌ها از دست بوزر شرور می‌پردازند.
  2. کارگردانی و نویسندگی:
    • این انیمیشن توسط آرون هورواث (Aaron Horvath) و مایکل جلنیک (Michael Jelenic) کارگردانی شده است. فیلمنامه آن توسط متیو فوگل (Matthew Fogel) نوشته شده است.
  3. صداپیشگان:
    • صداپیشگی شخصیت‌های اصلی این انیمیشن توسط بازیگران معروفی انجام شده است. کریس پرت (Chris Pratt) صداپیشگی ماریو، آنیا تیلور-جوی (Anya Taylor-Joy) صداپیشگی پرنسس پیچ، چارلی دی (Charlie Day) صداپیشگی لوئیجی و جک بلک (Jack Black) صداپیشگی بوزر را بر عهده دارند.
  4. بازخوردها و نقدها:
    • این انیمیشن از زمان اعلام تولید، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است و منتقدان و طرفداران بسیاری درباره آن نظرات مختلفی ارائه داده‌اند. انتظار می‌رود این انیمیشن به دلیل محبوبیت جهانی بازی‌های سوپر ماریو و تیم تولید برجسته‌اش، با استقبال خوبی روبرو شود.
  5. موسیقی:
    • موسیقی این انیمیشن توسط برایان تایلر (Brian Tyler) ساخته شده است که تلاش کرده است تا احساسات و نوستالژی بازی‌های کلاسیک سوپر ماریو را به تماشاگران منتقل کند.

تیزر انیمیشن The Super Mario Bros Movie 2023

پیش از دانلود انیمیشن The Super Mario Bros Movie تیزر آن را مشاهده کنید.

برچسب ها:


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

مدیرعامل پیکسار توصیه شگفت‌آور هایائو میازاکی به خود را فاش می‌کند

مدیرعامل پیکسار و کارگردان افسانه‌ای استودیو جیبلی، هایائو میازاکی، اخیراً گفتگوی جالبی با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد