دانلود انیمه TASUKETSU: Fate Of The Majority تاسوکتسو: سرنوشت اکثریت 2024 دوبله فارسی

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

انیمه “TASUKETSU: Fate of the Majority” یک سری تلویزیونی است که در محیطی داستانی و هیجان‌انگیز روایت می‌شود. در این داستان، شخصیت اصلی، سانئاتسو ناریتا، خود را در یک بازی بقا می‌یابد که در آن نیمی از جمعیت هر شب ناپدید می‌شوند. این بازی، موسوم به “Tasuketsu”، به شکلی بی‌رحمانه اکثریت را حذف می‌کند و شرکت‌کنندگان باید با استفاده از توانایی‌های خاص خود که “Special Right” نامیده می‌شود، در برابر امپراطور قدرتمندی که این بازی را رهبری می‌کند، مقاومت کنند. نامی هایاشی طراحی شخصیت‌ها را انجام داده است. این سریال در جولای ۲۰۲۴ منتشر شده و برای دو فصل متوالی پیش‌بینی شده است. آهنگ‌های تم این سریال شامل “Emperor Time” اجرا شده توسط Vivarush و “Game Over” اجرا شده توسط Issey است که به خلق فضای دراماتیک و پرتنش این انیمه کمک می‌کند.

​دانلود انیمه TASUKETSU: Fate of the Majority ترکیبی از عناصر اکشن، رمز و راز و تریلر، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی برای تماشاگران فراهم می‌آورد. داستان‌های عمیق و استراتژیک در کنار توسعه شخصیت‌ها، این سری را برای دوست‌داران ژانر بازی‌های مرگ و معماهای روانشناختی جذاب می‌سازد.

تریلر انیمه TASUKETSU: Fate of the Majority

پیش از دانلود انیمه TASUKETSU: Fate of the Majority پیشنهاد می‌کنیم تریلر آن را مشاهده کنید.

برچسب ها:


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

دانلود بازی Day Of Invasion Reloaded – TENOKE برای کامپیوتر

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد