خیز آی‌او.نت برای صعود دوباره! قیمت IO تا کجا بالا می‌رود؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت ارز دیجیتال آی‌او.نت (io.net) با نماد IO در ۲۴ ساعت گذشته با افزایشی ۶.۶ درصدی به ۳.۵ دلار رسیده است. قیمت این توکن پس از حمایت شدن در سطح ۳.۱۷۷۰ دلار، روند صعودی خود را آغاز کرد و اکنون در تلاش است تا به طور قاطع از مقاومت خط روند نزولی میان‌مدت خود، عبور کند.

در صورت غلبه بر این مقاومت، انتظار می‌رود که قیمت IO تا ۳.۹۶۴۲ دلار افزایش یابد. در صورت پافشاری گاوها، این سطح به یک سطح حمایتی تبدیل خواهد شد و پس از آن، قیمت به سمت مقاومت ۴.۷۵۱۵ دلاری حرکت خواهد کرد.

با این حال، عدم موفقیت گاوها در شکستن مقاومت خط روند نزولی، موجب باطل شدن سناریوی صعودی و کاهش قیمت تا حمایت ۳.۱۷۷۰ دلار خواهد شد. در صورتی که خرس‌ها موفق شوند قیمت را به پایین‌تر از این سطح برسانند، کف تاریخی جدیدی برای IO به ثبت خواهد رسید.

در این میان، اندیکاتورهای تکنیکال در چارت ۴ ساعته IO نشان می‌دهند که قیمت این توکن می‌تواند به روند صعودی خود ادامه دهد. هر دو اندیکاتور مکدی (MACD) و شاخص قدرت نسبی (RSI) از افزایش قدرت خریداران حکایت دارند.

در حال حاضر، خط مکدی از خط سیگنال عبور کرده که معمولا سیگنالی صعودی به حساب می‌آید. علاوه بر این، شکاف بین این دو خط در حال افزایش است که می‌تواند نشان‌دهنده افزایش قدرت روند صعودی باشد.

در همین حال، اندیکاتور RSI زیر سطح ۵۰ قرار گرفته و به منطقه اشباع فروش نزدیک شده است. با ادامه نزول این اندیکاتور، گاوها با اطمینان بیشتری وارد پوزیشن‌های خرید خواهند شد که قیمت این دارایی را به شدت افزایش خواهد داد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته خیز آی‌او.نت برای صعود دوباره! قیمت IO تا کجا بالا می‌رود؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

غول ماینینگ بیت‌کوین به استخراج کاسپا روی آورد؛ آغاز دوران طلایی KAS؟!

زمان مطالعه: 2 دقیقه در ۲۴ ساعت گذشته و به دنیال انتشار اخباری مبنی بر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *