خون شهید هنیه، ریشه جنایات رژیم جعلی صهیونیستی را خواهد خشکاند

ایسنا/لرستان رئیس دانشگاه لرستان گفت: خون شهید اسماعیل هنیه و شهدای جبهه حق، ریشه جنایات رژیم جعلی صهیونیستی را خواهد خشکاند.

علی نظری در پیامی شهادت رهبر شجاع مقاومت فلسطین، اسماعیل هنیه را تسلیت گفت و تصریح کرد: خون این شهید عزیز و شهدای جبهه حق، ریشه ظلم و جنایات رژیم جعلی صهیونیستی را خواهد خشکاند.

متن پیام دکتر علی نظری به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا یَحسَبَنَّ ٱلَّذِینَ کَفَرُوٓاْ أَنَّمَا نُملِی لَهُمۡ خَیرٞ لِّأَنفُسِهِمۡۚ إِنَّمَا نُملِی لَهُمۡ لِیَزۡدَادُوٓاْ إِثماۖ وَلَهُمۡ عَذَابٞ مُّهِینٞ﴾ [آل عمران: ۱۷۸].

بدون شک هر جنایتی که باند جنایتکار و تبهکار و کودکش رژیم صهیونیستی مرتکب می‌شود خود را گام‌هایی به نابودی و محو از صفحه‌ی عالم نزدیک‌تر می‌کند و این وعده صادق خداوند است که مستکبران در آتش توطئه‌ها و جنایات خود خواهند سوخت:﴿ٱستِکبَارٗا فِی ٱلأَرۡضِ وَمَکرَ ٱلسَّیِّیِٕ وَلَا یَحِیقُ ٱلۡمَکرُ ٱلسَّیِّئُ إِلَّا بِأَهلِهِۦۚ فَهَلۡ یَنظُرُونَ إِلَّا سُنَّتَ ٱلأَوَّلِینَۚ فَلَن تَجِدَ لِسُنَّتِ ٱللَّهِ تَبۡدِیلاۖ وَلَن تَجِدَ لِسُنَّتِ ٱللَّهِ تَحوِیلًا ﴾ [ فاطر: ۴۳]

شهادت جناب آقای دکتر اسماعیل هنیه از رهبران شجاع، مجاهد، خستگی‌ناپذیر و کم‌نظیر محور مقاومت و فلسطین، گرچه برای امت اسلامی و ملت همیشه سرافراز ایران اسلامی، دردناک و غم انگیز است، لکن بدون شک، خون این شهید عزیز و شهدای جبهه‌ی حق، درخت تنومند مقاومت و پایداری و ظلم ستیزی را برای همیشه زمان آبیاری می‌کند و ریشه ظلم و جنایات رژیم جعلی و کودک‌کش را خواهد خشکاند.

شهادت این سردار عزیز را به محضر مقام معظم رهبری (حفظه‌الله تعالی)، امت اسلامی و ملت شریف ایران تسلیت عرض نموده و آمادگی خود را تا پای جان برای محو کامل رژیم غاصب اعلام می‌داریم.

علی نظری

رئیس دانشگاه لرستان

انتهای پیام


منبع: https://www.isna.ir/news/1403051007055/خون-شهید-هنیه-ریشه-جنایات-رژیم-جعلی-صهیونیستی-را-خواهد-خشکاند

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

احداث شش پاسگاه جنگلبانی در لرستان

ایسنا/لرستان مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان گفت: شش پاسگاه در حال ساخت در استان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد