خوشگذرانی بیرانوند و همسرجان در آنتالیا + عکس

علیرضا بیرانوند و همسرش: علیرضا بیرانوند دروازه بان مشهور که این روزها به یکی از خبرسازترین چهره های ورزشی تبدیل شده و هر روز اخباری از نقل‌وانتقالات او به تیم‌هایی چون تراکتور و فولاد و…شنیده می شود، به دور از هیاهوی رسانه ها برای تفریح همراه خانواده خود به خارج از کشور رفته و همسر و فرزندانش تصاویر از سفر خود به آنتالیا را به اشتراک گذاشته اند که در ادامه این مطلب فرهنگ و هنر مشاهده می کنید.

بیشتر بخوانید: استایل شیک و چهره متفاوت سمیرا حسن پور “بازیگر نقش گلرخ سریال پایتخت”+عکس های جذاب

علیرضا بیرانوند و همسرش

به تازگی عکس هایی از سفر علیرضا بیرانوند و خانواده اش در آنتالیا وایرال شده که نشان می دهد آقای فوتبالیست و همسرش به دور از هیاهوی رسانه ها در حال خوشگذرانی بوده و در آنجا به تفریحات آبی مشغول و ز غوغای جهان فارغ، توجهی به حواشی ندارند.

درباره علیرضا بیرانوند و همسرش اکرم

علیرضا و اکرم بیرانوند در سال 1389 ازدواج کردند که ثمره آن یک پسر بنام طاها و یک دختر بنام بارانا است که در سال 95 بدنیا آمد. اکرم بیرانوند متولد 1369 است و علیرضا بیرانوند متولد 30 شهریور 1371 در سرابیاس خرم آباد است. او یک برادر به نام احمدرضا بیرانوند و چهار خواهر به نام های سرور بیرانوند، آرزو بیرانوند، سهیلا بیرانوند و نگین بیرانوند دارد و نام خانوادگی اصلی اش صفربیرانوند است.

بیشتر بخوانید: سونگ ایل گوک بازیگر جومونگ به همراه سه قلوهاش که از خودش بزرگ تر شدند+عکس


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

دماوند، مادر باشکوهِ وطن – مشرق نیوز

دماوند، مادر باشکوهِ وطن – مشرق نیوز پربازدیدترین ها منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *