خوش‌بینی تحلیلگران نسبت به آینده اوندو؛ قیمت ONDO دو برابر خواهد شد!

زمان مطالعه: 3 دقیقه

علی‌رغم رکود نسبی بازار کریپتو، ارز دیجیتال اوندو (ONDO) در روزهای اخیر عملکرد درخشانی داشته است. این توکن در پی رشد اخیر، به بالاترین جایگاه خود در میان برترین ارزهای دیجیتال بازار، یعنی رتبه ۵۱ دست یافته است.

بر اساس داده‌های بازار، قیمت اوندو طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایشی ۳ درصدی به ۱.۲۵ دلار رسیده است. ارزش بازار اوندو نیز در حال حاضر ۱.۷۲ میلیارد دلار است. همچنین، نسبت حجم معاملات به ارزش بازار آن ۲۳.۷۳ درصد است که از وجود سطح نقدینگی مطلوب حکایت دارد.

طبق داده‌های دیفای‌لاما (DefiLlama)، ارزش کل دارایی‌های قفل شده (TVL) در شبکه اوندو در حال افزایش است که از اعتماد رو به رشد سرمایه‌گذاران به این پروژه حکایت دارد. از یکم تا نوزدهم ژوئن، این رقم با رشدی ۱۷ درصدی از ۴۶۵ میلیون دلار به ۵۴۱ میلیون دلار افزایش یافته است.

پیش از شروع سال ۲۰۲۴، میزان ورود سرمایه به این پروژه اندک و زیر ۲۰۰ میلیون دلار بود. با این حال، پس از مارس ۲۰۲۴، جریان ورود سرمایه به این شبکه شتاب گرفت.

این امر نشان‌دهنده افزایش علاقه معامله‌گران به اوندو است. همچنین، نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران احتمالا خود را برای خریدهای بالقوه در سطوح قیمت فعلی یا پایین‌تر آماده می‌کنند.

یک تحلیلگر حوزه کریپتو به نام کریپتوچیمپانز (Cryptochimpanz) پیش‌بینی می‌کند که تا زمانی که قیمت اوندو در چارت روزانه بالاتر از سطح ۱.۰۵۰ دلار باقی بماند، می‌توان به افزایش ۲ برابری آن و صعود به ۲ دلار امیدوار بود.

در چارت روزانه ONDO می‌توان مشاهده کرد که قیمت این ارز دیجیتال بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه قرار دارد و یک کانال موازی صعودی را از ماه فوریه ایجاد کرده است.

به طور کلی، طی ۶ ماه گذشته قیمت اوندو ۲۹۷.۸۷ درصد افزایش یافته و عملکرد ۳ ماهه آن نیز از یک رشد ۸۱.۵۶ درصدی حکایت دارد. علی‌رغم این عملکرد درخشان، قیمت این ارز دیجیتال در ۱۵ روز گذشته، ۳۰ درصد کاهش پیدا کرده است.

در این میان، اندیکاتور مکدی (MACD) اوندو در پی کاهش قیمت این رمزارز به پیروی از افت قیمت بیت کوین، یک تقاطع نزولی را ایجاد کرده است.

با این حال، شاخص مکدی همچنان بالاتر از خط صفر قرار دارد، بنابراین، یک سیگنال صعودی ارائه می‌دهد. شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز در حال حاضر در سطح ۵۱.۰۳ قرار گرفته است.

بنابراین، اگر روند صعودی فعلی ادامه یابد، قیمت اوندو می‌تواند تا مرز بالایی کانال افزایش یابد. اهداف بعدی قیمت، ۱.۵۰ دلار و ۱.۷۵ دلار هستند که در صورت دستیابی به آنها، شرایط برای صعود تا ۲ دلار هم فراهم خواهد شد.

در طرف مقابل، شکست و از دست دادن حمایت ۱.۰ دلاری می‌تواند منجر به سقوط قیمت اوندو تا حمایت بعدی آن در ۰.۷۰ دلار شود.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته خوش‌بینی تحلیلگران نسبت به آینده اوندو؛ قیمت ONDO دو برابر خواهد شد! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

پرسودترین و پرضررترین رمزارزهای امروز (۱۲ تیر ۱۴۰۳)

زمان مطالعه: 2 دقیقه با توجه به داده‌های منتشرشده، اکثر ارزهای دیجیتال بازار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *