خرید اکستریم مدیران خودرو – اخبار خودرو

با شروع پیش فروش اکستریم VX توسط مدیران خودرو، خیل عظیمی از علاقمندان خرید این اتومبیل غول پیکر و پرآپشن چینی و همچنین افرادی که به خرید خودروی خارجی به چشم یک سرمایه‌گذاری نگاه می‌کنند در تکاپوی کسب اطلاعات صحیح و به‌روز از این محصول افتاده‌اند. در همین رابطه تصمیم گرفتیم تا در این مطلب به مهمترین سوالاتی که پیرامون این اتومبیل مطرح می‌شود پاسخ دهیم. با توجه به این مقدمه چنانچه در پی کسب اطلاعات مختصر اما معتبری پیرامون اکستریم، خاصه مدل VX آن هستید، دعوت می‌کنم تا انتها با ما همراه باشید:

چه ویژگی‌هایی اکستریم وی ایکس را به خودرویی خاص تبدیل کرده است؟

پیش از پاسخ به این سوال باید بگوییم که اگر در پی کسب اطلاعاتی جامع در خصوص اکستریم VX هستید، مطلب لینک مشخص شده را بخوانید. با این حال به صورت مختصر باید گفت که این خودرو از نظر ابعاد، ویژگی‌های فنی، سامانه تعلیق، ایمنی و سیستم‌های کمکی راننده با خودروهایی سرشناس از برندهای مطرح دنیا مقایسه می‌شود.

شاید صحبت از گیربکس 8 سرعته Aisin و موتور 2.0 GTDI اکستریم وی ایکس، ضریب انتقال قدرت بالای آن و تعویض دنده سریع و نرم آن از جمله ویژگی‌هایی باشد که در قالب کلمات نگنجیده و مستلزم تست حضوری باشد. طراحی چشم‌نواز اکستریم وی ایکس توسط تیمی بین‌المللی سبب شده است تا اکسید (نامی که اکستریم را در جوامع جهانی با آن می‌شناسند) در زمره کراس اوورهای زیبا حداقل در میان رقبای هموطنش قرار گیرد. وجود 26 رادار ADAS در آن سبب شده است تا رانندگی با این خودرو بسیار آسان، ایمن و لذت بخش باشد. به عنوان مثال سامانه اتوپارک این خودرو که نمونه آن را در محصولات روز مرسدس بنز می‌بینیم سبب شده است تا پارک این خودرو که طولش 2 سانتیمتر از تویوتا لندکروز هم بیشتر است برای همگان ساده باشد.

وجود صندلی‌های ردیف نخست که دارای ماساژور، گرمکن، سرد کن، حافظه و حتی پشتی ساق پاست سبب می‌شود تا به ویژه در مسافت‌های طولانی سواری این خودرو خسته‌کننده نباشد. اگر بخواهیم این اتومبیل را در یک کلمه توصیف کنیم، بی‌تردید واژه لوکس حق مطلب را به خوبی در مورد آن ادا می‌کند. فلذا بی دلیل نیست که مدیران خودرو با مقایسه آن با یک جت شخصی در پی بیان میزان راحتی، خاص و لاکچری بودن این عضو جدید خانواده‌اش بوده است.

وجود 23 باند قدرتمند و باکیفیت IFLYTEK سبب می‌شود تا حالت کنسرت مجازی در داخل کابین برای شما تداعی شود و 7 سرنشین این خودرو در 3 ردیف موجود از شنیدن یک موسیقی خوب لذت ببرند. گفتنیست در پشت سری راننده نیز اسپیکرهایی تعبیه شده است تا بتواند در صورت لزوم اصواتی نظیر صدای مکالمه تلفنی را به تنهایی بشنود.

در نهایت باید به این نکته اشاره کنیم که نمونه‌های وارد شده به کشور علاوه بر منوی فارسی دارای دستیار صوتی فارسی زبان نیز می‌باشد که همین امر سبب می‌شود تا در صورت عدم تسلط به زبان انگلیسی هم بتوانیم به خوبی از همه آپشن‌های آن استفاده کنیم.

سایر ویژگی‌های شاخص اکستریم وی اکس

  • ساختار بدنه یکپارچه
  • تعبیه 10 ایربگ در خودرو
  • شخصی‌سازی رایحه با 3 اسانس مختلف
  • استفاده از تراشه کوالکوم 8155 و نقش پررنگ آن در بالا آمدن سریع سیستم
  • صفحه نمایش تریپلکس بزرگ و سراسری
  • طیف رنگ بی‌نهایت
  • سیستم خودران فعال
  • شارژر بی‌سیم 50 واتی دوگانه
  • All Wheel Drive
  • 7 حالت رانندگی
  • پلتفرم M3X با استحکام بالا

آیا Xtrim VX ارزش خرید دارد؟

زمانی که صحبت از بهای 4-3 میلیارد تومانی یک خودروی چینی به میان می‌آید، عده فراوانی در برابر آن گارد می‌گیرند و با ارائه لیست بلند بالایی از محصولاتی که با این مبلغ می‌توان خرید، در صدد ذکر گزینه‌های دیگر می‌روند. این در حالیست که ده‌ها فاکتور در این میان نادیده گرفته می‌شود! به عنوان مثال از عمر گزینه‌های مطرح شده چقدر گذشته است و اصطلاحاً چند کیلومتر راه رفته‌اند، آیا این محصولات دارای لوازم جانبی یا تعمیرگاه‌هایی مجاز هستند یا خیر و یا با صرف نظر از ملیت یا برندشان، تا چه میزان دارای امکانات کاربردی و روز دنیا می‌باشند؟!

به طور کلی پاسخ به سوال فوق مثبت است. به ویژه اینکه بر طبق یک قانون نانوشته بهای خرید خودرو در داخل کشور از تولیدکننده کمتر از خرید آن در بازار آزاد است. در نتیجه خریداران این محصول علاوه بر لذت سوار شدن بر محصولی پرطمطراق، یک سرمایه‌گذاری قابل توجه را نیز انجام می‌دهند. این در حالیست که بی اغراق اکستریم VX را می‌توان محصولی در لبه تکنولوژی روز دنیا در صنعت خودروسازی معرفی کنیم. قطعاً مشاهده این اتومبیل از نزدیک در ایونت‌هایی که مدیران خودرو جهت آشنایی خریداران بالقوه این محصول یا کارشناسان امر با آن ترتیب داده و می‌دهند تأثیر مثبتی در نظر این افراد خواهد گذاشت.

نمایندگی اکستریم

همانطور که پیشتر مدیران خودرو وظیفه رسیدگی به خودروهای ام وی ام و فونیکس را به نمایندگی‌هایی به مخصوص سپرده بود، از قبل انتظار می‌رفت که رسیدگی به امور، عرضه خدمات یا فروش اکستریم نیز تفکیک شود. این در حالیست که میزان سختگیری‌های اعمال شده برای استانداردسازی نمایندگی‌هایی که داعیه عرضه محصولاتی لوکس را دارند بسیار بیشتر از سایر شعب بوده است. در همین رابطه نمایندگی 246 مدیران خودرو – شعبه هوشیار واقع در خیابان آزادی را داریم که با داشتن نمادهای بصری این نام تجاری، آماده پذیرایی از دوستداران اکستریم می‌باشد.

در همین رابطه چندی پیش در خلال یک گردهمایی که با هدف تست رانندگی با اکستریم برگزار شد، نمایندگی حیدری پذیرای جمعی از علاقمندان به این خودرو بود. امری که با بازخورد مثبت این افراد همراه بود.

خرید اکستریم مدیران خودرو

همانطور که بدان اشاره کردیم در حال حاضر تعداد نمایندگی‌های اکستریم به معنای واقعی کلمه انگشت شمار هستند؛ در نتیجه درگاه‌های متعددی نظیر خرید محصولات ام وی ام و فونیکس برای آن وجود ندارد. با این حال نمایندگی حیدری مدیران خودرو آماده سرویس‌دهی به همه هموطنانی که در پی خرید این محصول هستند می‌باشد. شما می‌توانید پس از ورود به وبسایت نمایندگی مدیران خودرو کد 246، از طریقه راه‌های ارتباطی یا پر کردن فرم خرید محصول، مقدمات ابتیاع Xtrim خود را بپیمایید.

طریقه شرکت در تست درایو اکستریم مدیران خودرو

می‌دانیم که یکی از پیشنیازهای خرید یک وسیله نقلیه تست رانندگی با آن است. از آنجایی که ما قرار است این خودرو را سوار شویم، خود ما نیز باید آن را برانیم و نظر نهایی را بدهیم. معمولاً در مواقعی که قصد خرید یک خودروی داخلی یا آن‌هایی که تعدادشان زیاد است را داریم، زمینه برای تست درایو بیشتر مهیاست. این در حالیست که بدون تست درایو هم نمی‌توان خودرویی چند میلیاردی خرید!

از این رو مدیران خودرو نه تنها در خصوص اکستریم، بلکه در خصوص سایر محصولات ام وی ام و فونیکس نیز امکان تست سواری آن‌ها را پیش از خرید برای همگان مهیا کرده است. به همین منظور شما می‌توانید با ثبت نام خود در بخش «تست درایو» وبسایت Heydari246.com، ضمن انتخاب خودروی مورد نظرتان، آن را از نزدیک دیده و گردشی در خیابان‌های اطراف نمایندگی داشته باشید.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

فراری جی‌تی‌بی ۲۹۶؛ گزینه‌ای هیجان‌انگیز

فراری اواخر دهه ۶۰ برای مشتریان خاص‌پسند خود سنگ تمام گذاشت و ماحصل آن عرضه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد