خالق Silent Hill سونی را به دلیل گرایش به سمت بازی‌های با بودجه هنگفت ترک کرد

کیچیرو تویاما (Keiichiro Toyama)، خالق Silent Hill ،Siren و Gravity Rush، طی مصاحبه‌ای در خصوص وضعیت Japan Studio در مدت زمان حضور وی در این استودیو صحبت کرد.

آقای تویاما در مصاحبه با رسانه VGC اظهار داشت که سونی انگیزه بالایی برای ساخت بازی‌هایی با بودجه بالا دارد و قصد داشت برای Japan Studio نیز همین سیاست را اعمال کند. با این حال، انگیزه این توسعه‌دهنده کهنه‌کار همواره خلق بازی‌های اوریجینال بوده است. او احساس می‌کند که می‌تواند این کار را بدون بودجه هنگفت انجام دهد.

تویاما همچنین توضیح داد که تمرکز بر اصالت به جای تولید بازی با بودجه کلان به او اجازه می‌دهد تا خود را تعریف کند. وی افزود مستقل شدن این فرصت را به او داده است که این کار را انجام دهد. او در مقایسه با در دوران حضورش در سونی احساس می‌کند که حالا آنچه که می‌خواهد را انجام می‌دهد.

آقای تویاما در رابطه با استودیوی جدید خود به نام Bokeh Game می‌گوید که هدف وی ساخت بازی‌های اوریجینال بوده و می‌خواهد به این کار ادامه دهد. او اشاره کرد که جوانان زیادی در تیم توسعه این استودیو حضور دارند که راه را برای یک فرآیند یادگیری طبیعی هموار کرده است. او مشتاقانه منتظر بود که نسل جوان توسعه‌دهندگان در استودیوها بازی‌هایی با بودجه کمتر بسازند.

وی همچنین در مورد ترندهای فعلی در توسعه بازی‌ها، از جمله عناوین سرویس محور صحبت کرد. او گفت که می‌داند که چرا ناشران چنین پروژه‌هایی را دنبال می‌کنند، اما احساس می‌کند که باید همه چیز متعادل شود. به گفته تویاما، قطعاً نیاز یا تمایل به بازی‌های تاریک‌تر و منحصربه‌فردتر وجود دارد. او معتقد است تا زمانی که تعادل به درستی برقرار باشد، بازیکنانی وجود خواهند داشت که خواهان چنین بازی‌هایی هستند.

خالق Silent Hill همچنین در خصوص ساخته جدید خود به نام Slitterhead گفت که این بازی در اوایل فرآیند توسعه قرار بود یک اثر جهان باز باشد، اما این امر با بودجه همخوانی نداشت. این بازی در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۲۴ (۱۸ آبان ۱۴۰۳) برای پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC منتشر خواهد شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

کارگردان بازی Marathon به دلیل رفتار نامناسب اخراج شد

جیسون شرایر در جدیدترین گزارش خود ادعا می‌کند که کریس برت، کارگردان بازی Marathon از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد