خالق الدن رینگ همچنان بازی نقش‌آفرینی ایده‌آل خود را نساخته است

خالق الدن رینگ (Elden Ring)، هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki)، علی‌رغم موفقیت بزرگ این بازی و بازی‌های قبلی خود، هنوز بازی نقش‌آفرینی ایده‌آل خود را نساخته است.

این کارگردان محبوب استودیوی فرام‌سافتور (FromSoftware) اخیرا در مصاحبه‌ای در مورد تاثیر بازی‌های رومیزی روی کار خود گفته است:

شاید بگویید که تلاش برای به تصویر کشیدن آن هیجان بازی‌های رومیزی قدیمی و کتاب‌های بازی یکی از جنبه‌های مهم ساخت الدن رینگ بوده است، اما فکر می‌کنم بیش از هر چیز این ترجیحات شخصی من در مورد بازی‌های نقش‌آفرینی و کاوش در جهان‌های فانتزی است، بنابراین ممکن است برخی از ویژگی‌های خاص من را مشاهده کنید. من همچنان در حال ساخت بازی نقش‌آفرینی و فانتزی ایده‌آل خود هستم. الدن رینگ آن چیزی نیست که ایده‌آل من باشد اما به آن بسیار نزدیک است.

همانطور که می‌دانید، بازی الدن رینگ و سری سولز به طور کلی آزادی زیادی به بازیکنان در مورد سبک بازی خود می‌دادند و این موضوع در الدن رینگ به سطح جدیدی رسید. آیا این بدان معناست که بازی بعدی فرام‌سافتور می‌تواند بیشتر به سمت انتخاب بازیکن حرکت می‌کند؟ مشخص نیست که بازی بعدی این استودیو چه خواهد بود، اما میازاکی در این مصاحبه اعتراف کرده که ساخت اثری به بزرگی و جاه‌طلبی الدن رینگ بدون دردسر نبوده است. او در ادامه افزود:

هر بار چیز‌هایی در روند ساخت یک بازی وجود دارد که خوب پیش ‌می‌روند و چیز‌هایی که چندان کارآمد نیستند. گرفتن آن بخش‌هایی در الدن رینگ که به خوبی پیش نرفته‌اند و ترکیب آن‌ها با بخش‌های مناسب و بهبود آن‌ها در بازی آینده، چیزی است که من انجام می‌دهم. من واقعا برای آن هیجان‌زده هستم.

در رابطه با جدیدترین اثر میازاکی، بازیکنان می‌توانند بسته‌ی الحاقی الدن رینگ را از ۲۱ ژوئن (۱ تیر) سال جاری روی کنسول‌های نسل هشتم و نهمی پلی‌استیشن، ایکس‌باکس و رایانه‌‌های شخصی تجربه کنند. این بسته با نمرات فوق‌العاده‌ای از سوی منتقدان مواجه شده و نوید یک تجربه‌ی فوق‌العاده را می‌دهد.

منبع: Eurogamer

نوشته خالق الدن رینگ همچنان بازی نقش‌آفرینی ایده‌آل خود را نساخته است اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

۵ نکته‌ای که باید پیش از آغاز بسته‌ی الحاقی الدن رینگ بدانید

پس از مدت ها انتظار، بسته‌ی الحاقی الدن رینگ با عنوان Shadow of the Erdtree …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *