خالق اتک آن تایتان طراحی جدیدی از ارن منتشر کرد

اگر‌چه که داستان مانگا و انیمه اتک آن تایتان به پایان رسیده، اما کار خالق این مجموعه یعنی هاجیمه ایسایاما با آن تمام نشده است. این مانگاکا در اقدام تازه خود طراحی جدیدی از ارن منتشر کرده است.

مجموعه Attack on Titan و داستان‌های دسته دیدبانی در دنیایی بی‌رحم و خشن به شکلی غم‌انگیز و ناراحت‌کننده اتمام رسیده‌اند. اما این امر باعث نشده که هاجیمه ایسایاما به عنوان خالق اتک آن تایتان، به کلی آن را کنار بگذارد. او همواره راه‌هایی را برای بازگشت به دنیای حمله به تایتان پیدا می‌کند. آخرین بخش از مانگا و انیمه Attack on Titan بحث‌های زیادی را در بین طرفداران به وجود آورده است. با این حال ارن یگر همچنان محبوبیت را حفظ کرده است. خالق اتک آن تایتان به تازگی طرحی از شخصیت مذکور را برای یک آلبوم موسیقی آماده کرده است.

انیمه اتک آن تایتان ؛ رویای واقعی ارن یگر

گروه Linked Horizon در طول سال‌های گذشته همواره با مجموعه حمله به تایتان گره خورده است. این گروه آهنگ اولین تیتراژ ابتدایی را اجرا کرده که محبوبیت زیادی در بین طرفداران انیمه مذکور دارد. این روند در فصل‌های بعد هم تکرار و Linked Horizon آهنگ‌های متعددی را برای انیمه اتک آن تایتان ساخته است. اوایل امسال ضمن تایید انتشار آلبوم آهنگ‌های ساخته شده برای این انیمه، اعلام شد که هاجیمه ایسایاما طرح روی جلد را آماده خواهد کرد. تصویر این طرح را در زیر مشاهده می‌کنید:

انیمه اتک آن تایتان تعدادی از بهترین آهنگ‌های تاریخ را در خود جای داده است

آلبوم Memories of Attack on Titan قرار است در تاریخ ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ (۷ اوت ۲۰۲۴) در ژاپن منتشر شود. این آلبوم شامل ۱۶ آهنگ بوده که نقش بسزایی در تبدیل شدن حمله به تایتان به یکی از بزرگ‌ترین آثار تاریخ صنعت انیمه داشته‌اند. در حال حاضر ایسایاما هیچ اشاره‌ای به انتشار اثر فرعی یا دنباله برای اتک آن تایتان نکرده است، با این حال او نشان داده که تمایل زیادی به بازگشت به جهان این اثر و ارائه داستان‌های جدید دارد.

انیمه اتک آن تایتان ؛ بررسی دلایل قدرت بالای میکاسا و لیوای آکرمن

هاجیمه ایسایاما اخیرا در قالب کتاب هنری Attack on Titan، شماره جدیدی از مانگا را منتشر کرده است. این بخش کوتاه و تک جلدی که با نام Attack on Titan: Bad Boy شناخته می‌شود، با محوریت گذشته لیوای آکرمن است. در حال حاضر طرفداران امیدوار هستند که انیمه اقتباسی این مانگا هم ساخته و نمایش داده شود.

نظر شما در مورد طرح جدید ایسایاما برای آلبوم موسیقی اتک آن تایتان چیست؟ آیا از انتشار محتوا‌های جدید بر اساس Attack on Titan استقبال می‌کنید؟ بهترین آهنگ انیمه مذکور را کدام قطعه می‌دانید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Comicbook


امسال منتظر چه بازی‌هایی هستیم؟ میزگیم با امید لنون و شایان




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

پس از تماشای فصل چهارم انیمه دیمن اسلیر کدام بخش‌های مانگا را باید بخوانیم؟

پس از آن که فصل چهارم انیمه دیمن اسلیر به پایان رسید، استودیو Ufotable اعلام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *