خالقان LA Noire در حال ساخت یک بازی جنایی روان‌شناختی هستند

خالقان اصلی بازی LA Noire طبق گزارش‌ها روی یک بازی جنایی جدید مستقل از راک‌استار گیمز کار می‌کنند. شرکت راک‌استار در طی سال‌های اخیر، دلیلی برای بازگشت به این سری و ساخت نسخه جدید نداشته است. هر چند توسعه‌دهنده‌های سابق این بازی با تشکیل تیم تازه‌ای، مشغول ساخت اثری مشابه هستند.

فریا گاربت، آهنگ‌ساز و بازیگر استرالیایی با انتشار پست تازه‌ای در اینستاگرام، پروژه‌ی جدید را فاش کرد. بازی جنایی جدید با اسم Sowden House شناخته می‌شود و یک اثر جنایی روان‌شناختی است. بازی مشابه LA Noire در دهه 1940 میلادی و شهر لوس‌آنجلس جریان دارد و هدف آن نیز به چالش کشیدن عقلانیت و سلامت عقلی و انتخاب‌های بازی‌کننده است.» پست اینستاگرام گاربت نشان می‌دهد که توسعه بازی پیشرفت خوبی داشته و وی، یک سری قطعات موسیقی برای آن تولید کرده است.

این آهنگ‌ساز در کپشن پست نوشته است: «هیچ‌گاه فکر نمی‌کردم که برای یک ویدیوگیم آهنگ بسازم. این دومین جلسه‌ی ضبط آهنگ بود که با حضور یک گروه جز همراه بود.» این توضیحات نشان می‌دهد که بازی مشابه LA Noire خواهیم دید و موسیقی این اثر نیز شگفت‌انگیز خواهد بود. پرداختن به جرم و جنایت‌های دهه 40 میلادی و ارائه یک روند کارآگاهی باعث تهییج طرفداران ویدیوگیم در شبکه‌های اجتماعی شد.

بازی جنایی مشابه LA Noire

اسم بازی، Sowden House یک نکته‌ی قابل‌توجه دارد. این خانه‌ای است که مالکیت آن در اختیار دکتر جورج هودل بود. او مضمون اصلی پرونده قتل موسوم به «کوکب سیاه» است. او قبل از مرگش به قتل الیزابت شورت متهم شد، اما این اتهام هیچ‌گاه ثابت نشد. پسرش، استیو هودل، سال‌ها پس از مرگ پدر بود که افشاگری کرد. جورج هودل به قتل الیزابت شورت و همچنین چند فرد دیگر محکوم شد. منشی وی نیز از مظنونین اصلی پرونده بود که سریع به فیلیپین گریخت و زندگی‌اش را آنجا ادامه داد.

گفتنی است استودیو سازنده بازی LA Noire که با عنوان Team Bondi ‌شناخته می‌شد، پس از انتشار اولین بازی تعطیل شد. استودیو تازه‌ای با حضور اعضای سابق شکل گرفت و این تیم جدید روی L.A. Noire: The V.R. Case کار کردند. جزئیات موجود در لینکداین نشان داد که این تیم، مشغول ساخت یک بازی واقعیت مجازی برای راک‌استار گیمز هستند. هیچ خبری از این پروژه تا امروز منتشر نشده است و ممکن است که این پروژه لغو شده باشد یا توسعه‌ی آن ادامه داشته باشد.

بازی LA Noire از جمله آثاری بود که هنگام انتشار با استقبال گرمی مواجه نشد. این بازی بعدها توانست طرفداران خودش را پیدا کند و به یکی از بهترین بازی‌های داستانی تبدیل شود. طرفداران مدت‌هاست درخواست یک بازی جدید را دارند و بازی Sowden House می‌تواند عطش علاقه‌مندان را تا حدی خاموش کند. نظر شما چیست؟

منبع: VGC


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

دنباله Rainbow Six Siege در حال توسعه است

اطلاعات جدید فاش شده نشان می‌دهد که یوبیسافت (Ubisoft) در حال ساخت Rainbow Six Siege …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *