حسرت برای رونالدو/ دوست‌نداشتنی‌ترین فرانسه به نیمه‌نهایی رسید

ورزشگاه فولکس‌پارک شهر هامبورگ میزبان دیداری از مرحله یک‌چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ بین پرتغال و فرانسه بود، دیداری که پس از تساوی ۰-۰ در ضربات پنالتی ۵-۳ به سود فرانسه تمام شد.

بازی پایاپای و محتاط شروع شد و تیمی برای گلزنی بی‌گدار به آب نمی‌زد. در این نیمه نه چندان جذاب، فرانسه بیشتر روی دروازه پرتغال حضور داشت اما حملات این تیم ثمری نداشت و در نهایت با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

نیمه دوم هم مثل نیمه اول چندان جذاب شروع نشد، تا این که در دقیقه ۶۱ اولین موقعیت خیلی خوب را برونو فرناندش به‌دست آورد که ضربه او در موقعیت تک‌به‌تک را مایک مانیان مهار کرد. در دقیقه ۶۳ هم مایک مانیان ضربه دیگری را از ویتینیا گرفت تا ستاره این لحظات بازی باشد. در دقیقه ۶۶ رندال کولو موآنی در موقعیت عالی گلزنی برای فرانسه قرار گرفت که تکل خوب روبن دیاس راه گلزنی را بر او بست. دقیقه ۷۰ هم ضربه ادواردو کاماوینگا از نزدیک‌ترین فاصله میلیمتری بیرون رفت تا با وجود هیجان‌انگیزتر شدن بازی، همچنان دروازه‌ها بسته بماند. دو شوت از کیلیان امباپه در دقایق پایانی پایان‌بخش ۹۰ دقیقه‌ای بود که گل نداشت.

نیمه اول وقت‌های اضافه به نیمه اول بازی شباهت زیادی داشت و با کمترین موقعیت گل همراه شد. کریستیانو رونالدو در دقیقه ۹۳ توپ خوبی که برایش ارسال شده بود را به آسمان فرستاد. موقعیت‌های جسته گریخته دو تیم آنقدر زهردار نبود که دروازه‌ای را باز کند، فقط در دقیقه آخر موقعیتی عالی از نونو مندش را مایک مانیان مهار کرد تا در نهایت هیچ گلی در ۱۲۰ دقیقه ثبت نشود.

در ضربات پنالتی فرانسه با نتیجه ۵-۳ پیروز شد و به مرحله بعد رسید.

 


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

مصرف برق ۱۰۰ اداره پرمصرف آذربایجان‌غربی محدود می‌شود

۱۵:۴۹ – ۱۹ تير ۱۴۰۳ طاهر کیامهر مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی گفت: محدودیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *