حذف همه سلولیت ها در یک هفته!

خواص اسپیرولینا چربی سوز قوی: به طور منظم مصرف غذاهای غنی از پروتئین و غنی از مواد مغذی مثل اسپیرولینا برای افزایش کاهش وزن مفید هستند. اسپیرولینا این کار یعنی کاهش وزن را را به چند دلیل انجام می دهد که مهمترین آن داشتن میزان بالایی فیبر، که برای سیر نگه داشتن و مهار کردن گرسنگی برای جلوگیری از وسوسه شدن به وعده های ناسالم مهم است. در بخش مد و زیبایی از سری مطالب مد روز با خواص اسپیرولینا چربی سوز برای داشتند یک اندام زیبا همراه مجله گفتنی باشید.

خواص اسپیرولینا چربی سوز قوی

علاوه بر این، با توجه به انرژی بیشتری برای متابولیسم می گیرد، خوردن غذاهای غنی از پروتئین بالا مانند این یکی به کاهش بافت چربی و کمک به سوزاندن چربی کمک می کند. با مصرف یک قاشق اسپیرولینا در هر روز و پیروی از سبک زندگی سالم، می تواند به کاهش متابولیسم و بهبود نتایج کاهش وزن شما کمک کند.

اسپیرولینا برای کمک به سوزاندن چربی:

خواص اسپیرولینا چربی سوز قوی: اسپیرولینا یک مکمل طبیعی غذایی است که به کاهش وزن کمک می کند. اسپیرولینا به سوزاندن چربی به آرامی بدون تاثیر گذاشتن بر سبک زندگی عادی کمک می کند. اسپیرولینا شاخص گلیسمی پایینی دارد و غنی از محتوای پروتیین می باشد.

اسپیرولینا اسیدهای چرب امگا 3 بالایی دارد، که به کاهش وزن کمک می کند و همچنین عملکرد مغز را تحریک می کند. اسپیرولینا دارای میزان مواد مغذی بالایی بوده و انرژی و سیستم ایمنی بدن را افزایش می دهد.

اسپیرولینا برای کمک به کنترل گرسنگی:

خواص اسپیرولینا چربی سوز قوی: از آنجا که اسپیرولینا غنی از مواد مغذی است، به کاهش اشتها و گرسنگی که عامل اصلی چاقی است کمک می کند. جلبک اسپیرولینا, انسولین خون و سطوح گلوکز خون شما را بدون ایجاد گرسنگی ، افزایش می دهد.

اسپیرولینا برای بهبود سلامت روده ای:

خواص اسپیرولینا چربی سوز قوی: اسپیرولینا به دلیل ساختارش به آسانی هضم می شود و سلول هایش دیوارهای محکمی ندارند. مصرف آن می تواند باعث بهبود سلامت روده ها شود و شامل فیبر زیاد نیست, بنابراین ضروری است که سایر غذاهای سالم و با فیبر بالا را در رژیم غذایی خود قرار دهید.

 اسپیرولینا برای افزایش متابولیسم:

خواص اسپیرولینا چربی سوز قوی: افزودن اسپیرولینا به افزایش متابولیسم فرد کمک می کند. میزان بالای متابولیک ممکن است باعث شود فرد احساس کند که انرژی بیشتری دارد. همچنین ممکن است میزان کالری که هر روز می سوزاند، افزایش یابد که می تواند به کاهش وزن کمک کند.

جلبک اسپیرولینا بسیار کم کالری است:

خواص اسپیرولینا چربی سوز قوی: کالری واحد اندازه گیری انرژی و یکی از عوامل مهم در افزایش وزن یا کاهش وزن است. معمولاً از هر غذایی کالری می گیریم. غذاهای کمی وجود دارند که حاوی کالری کمی هستند، مثل چغندر, اسفناج, گل کلم و خیار، اما هیچ خوراکی وجود ندارد که کاملاً صفر داشته باشد.

اسپیرولینا یکی از بهترین خوراکی ها است، اما مقدار کالری کمی دارد. یک گرم اسپیرولینا تنها 3.5 کالری دارد که بسیار بهتر از هر پودر پروتئین است. یعنی حتی اگر کسی از چهار گرم اسپیرولینا در روز استفاده کند کم تر از 15 کالری مصرف خواهد کرد که بسیار کم تر از نیاز روزانه ما است.

 خواص هایپولیپیدمیک دارد:

اسپیرولینا بهترین ماده غذایی است که دارای خواص دارویی می باشد. اسپیرولینا دارای خواص کاهش دهنده چربی است که به کاهش کلسترول بد و افزایش کلسترول خوب خون کمک می کند. اسپیرولینا نیز در کاهش سطح تری گلیسرید خون موثر است.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

استایل‌هایی برای رفتن به فرودگاه یا چگونه در فرودگاه شیک به نظر برسیم؟

ممکن است سفری در پیش داشته باشید و ندانید که در فرودگاه و موقع پرواز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *