حذف برخی جفت‌ارزهای معاملاتی اسپات در بایننس! کدام رمزارزها تحت تاثیر قرار می‌گیرند؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بایننس، بزرگ‌ترین صرافی ارز دیجیتال جهان، تعدادی از جفت‌های معاملاتی اسپات را به دلیل نقدینگی و حجم پایین معاملات از لیست خود حذف خواهد کرد.

دو ارز دیجیتالی که تحت تأثير این تصمیم قرار می‌گیرند، اینترنت کامپیوتر (ICP) و ماوریک پروتکل (MAV) هستند. معاملات جفت‌های ICP/BNB و MAV/TUSD در تاریخ ۱۹ جولای در ساعت ۰۳:۰۰ به وقت جهانی (UTC) در بایننس متوقف خواهد شد.

بایننس همچنین خدمات ربات‌های معاماله اسپات برای این جفت‌ ارزها را متوقف خواهد کرد و به کاربران توصیه می‌کند که ربات‌های خود را به‌روزرسانی یا لغو کنند تا از ضررهای احتمالی جلوگیری نمایند.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


طبق گزارش کوین‌گپ (CoinGape)، بایننس همچنین جفت‌ ارزهای اسپات BTC/TUSD و TUSD/USDT را در هفته آینده حذف خواهد کرد. این تصمیم به دنبال توقف حمایت از استیبل‌کوین ترو یو‌اس‌دی (TUSD) به دلیل نگرانی‌های متعدد صورت می‌گیرد.

با این حال، بایننس اقداماتی را برای افزایش نقدینگی بازار کریپتو و بهبود تجربه معامله‌گری کاربران خود ارائه داده است. در همین راستا، بایننس رویدادی برای شیبا اینو و دوج‌کوین در نظر گرفته است که به شرکت‌کنندگان در بازار کریپتو پاداش‌های بزرگی ارائه می‌دهد.

این رویداد با نام “نبرد میم‌کوین‌های سگی” در ۲۹ جولای به پایان می‌رسد.

پس از اعلام این خبر، قیمت اینترنت کامپیوتر کمی کاهش یافت. با این حال، این کاهش موقتی بود و در زمان نگارش این خبر، اینترنت کامپیوتر با ۷.۹۵ درصد افزایش نسبت به روز گذشته در محدوده قیمتی ۱۰.۱۵ دلار معامله می‌شود.

سود باز قراردادهای ICP نیز در ۲۴ ساعت گذشته ۴ درصد افزایش یافته که نشان می‌دهد برخی از معامله‌گران همچنان به این رمزارز خوش‌بین هستند.

قیمت ماوریک پروتکل نیز در ۲۴ ساعت گذشته با ۷.۳۵ درصد افزایش به ۰.۲۳۲۹ دلار رسیده است. همچنین، در همین زمان سود باز قراردادهای ماوریک ۱۰.۳۲ درصد افزایش داشته است.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

جهش قیمت اوندو فایننس در پی لیست شدن در صرافی بزرگ اوکی‌ایکس!

زمان مطالعه: دقیقه اوندو فایننس که یکی از پروژه‌های مورد حمایت صرافی کوین‌بیس به شمار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد