حالا با هوش مصنوعی مولد مایکروسافت دیزاینر تصاویر افقی و عمودی بسازید

یکی از محدودیت‌های اصلی کاربران در مایکروسافت دیزاینر (Designer)، اندازه تصاویری بود که می‌توانستند ایجاد کنند. در این هوش مصنوعی قبلاً می‌توانستید فقط تصاویر را در قالب مربعی (1024 در 1024 پیکسل) ایجاد کنید، اما حالا مایکروسافت دو اندازه افقی و عمودی را برای شما فراهم کرده است.

براساس گزارش Neowin، مایکروسافت اکنون دو اندازه جدید را به هوش مصنوعی مولد دیزاینر اضافه کرده است: حالت پرتره یا عمودی (1024 در 1792 پیکسل) و حالت عریض یا افقی (1792 در 1024 پیکسل). گزینه‌های جدید عمودی و افقی، مایکروسافت دیزاینر را برای کاربران مفیدتر می‌کند، زیرا اکنون به آن‌ها امکان می‌دهد با هوش مصنوعی تصاویری برای پس‌زمینه دسکتاپ یا برای ارائه‌های پاورپوینت و موارد دیگر ایجاد کنند.

تولید تصاویر افقی و عمودی در مایکروسافت دیزاینر

مایکروسافت دیزاینر یک ابزار طراحی گرافیک مبتنی بر هوش مصنوعی است که به شما امکان می‌دهد تصاویر متنوعی برای پلتفرم‌های مختلف ایجاد کنید. با دیزاینر، می‌توانید برای شبکه‌های اجتماعی پست بسازید؛ همچنین برای تولید کارت‌پستال‌های دیجیتال، لوگو، بنرهای وب‌سایت و موارد دیگر کاربرد دارد. این ابزار هوش مصنوعی به صورت رایگان برای همه کاربران در دسترس است.

اخیراً نیز مایکروسافت دو قابلیت جدید به دیزاینر اضافه کرده است. با ابزار جدید «Frame Image» می‌توانید با هوش مصنوعی یک قاب یا فریم شخصی‌سازی‌شده به هر تصویری اضافه کنید. قابلیت دوم نیز «Collage Creator» است که به شما امکان می‌دهد تا ده عکس مختلف را کنار یکدیگر بچینید. این ابزار هوشمند تصاویر شما را در یک طرح‌بندی خاص مرتب می‌کند و آن را در یک قاب قرار می‌دهد.

مایکروسافت علاوه‌بر افزودن قابلیت‌های جدید به دیزاینر، آن را در برنامه‌های خود نیز ادغام کرده است. چند ماه قبل، مایکروسافت از ادغام دیزاینر در برنامه ویندوز فوتوز خبر داد که به کاربران اجازه می‌دهد عکس‌های خود را با یک کلیک در دیزاینر ویرایش کنند. همچنین این ابزار هوش مصنوعی مستقیماً در چت‌ها و کانال‌های Teams موجود است و به کاربران این امکان را می‌دهد که در طول جلسات آنلاین خود، تصاویر جدیدی ایجاد کنند.


منبع: https://digiato.com/artificial-intelligence/create-both-landscape-and-portrait-images-in-microsoft-designer

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

اپل واچ سری 10 ظاهراً تغییرات اساسی در طراحی نخواهد داشت

گزارش‌ها نشان می‌دهند که برخلاف انتظارها، اپل واچ سری 10، تغییرات عمده‌ای در طراحی نخواهد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *