جیل ولنتاین و لئون کندی در رزیدنت اویل ۹ حضور خواهند داشت

با وجود اینکه رزیدنت اویل ۹ هنوز به طور رسمی معرفی نشده و اطلاعات موثقی در مورد آن نداریم، شایعات مختلفی وجود دارند که از جزئیات دقیق آن خبر می‌دهند. حال یکی از این شایعات که به تازگی منتشر شده از حضور جیل ولنتاین و لئون اس. کندی در Resident Evil 9 می‌گوید.

همین‌طور که به معرفی احتمالی بازی رزیدنت اویل ۹ نزدیک می‌شویم هیجان‌های موجود حول محور آن افزایش پیدا می‌کند و طبیعتا شایعات بیش‌تری درباره این بازی مورد انتظار در سطح اینترنت پخش می‌شود. هرچند که شرکت کپکام به عنوان سازنده و ناشر بازی هنوز واکنش خاصی نشان نداده، اما یک سری منابع مطمئن و مورد اعتماد وجود دارند که اطلاعات به دست آمده را با طرفداران به اشتراک می‌گذارند. یکی از این اطلاعات که به تازگی منتشر شده ادعا دارد لئون اس. کندی و جیل ولنتاین به عنوان دو تا از چهره‌های نمادین این فرنچایز در قالب پروتاگونیست‌های شماره نهم ظاهر خواهند شد.

اخبار بازی بازی رزیدنت اویل ۷ برای آیفون و آیپد منتشر می‌شود

با این حال اطلاعات جدید یک سری از شایعات که پیش از این منتظر شده بودند را رد می‌کنند. با وجود اینکه پیش از این شایعات محکمی در مورد جهان‌باز بود رزیدنت اویل ۹ وجود داشت، اطلاعات جدید عقیده دیگری دارند و این ادعا را کذب می‌دانند. ولی توجه داشته باشید که RE9 درست مانند Village شامل چندین محیط آزاد می‌شود که در طی آن‌ها امکان گشت و گذار وجود خواهد داشت. این رویکرد عناصر داستان سرایی خاطی و امکان گشت و گذار آزادانه در محیط را با یکدیگر ترکیب می‌کند.

لئون اس. کندی یکی از شخصیت‌های قابل کنترل رزیدنت اویل ۹ خواهد بود

با گذر از این موارد باید اشاره کنیم که کانال Screenfire Germany و صفحه توییتر Dusk Golem به عنوان دو منبع قابل اتکا خبرهای جذابی در مورد روند توسعه بازی دارند. طبق گفته این فراد شرکت کپکام در ابتدا تصمیم داشت رزیدنت اویل ۹ را با عناصر کوآپ بسازد و وارد بازار کند، ولی موفقیت‌هایی که رزیدنت اویل ویلیج به عنوان یک ویدیو گیم تماما تک‌نفره داشت تصمیم آن‌ها را تغییر داد. بدین ترتیب آن‌ها تصمیم گرفتند که Resident Evil 9 باید به یک بازی با تمرکز بر تجربه تک‌نفره باشد. با این حال سازندگان قرار است مکانیکی را به بازی نهایی اضافه کنند تا گیمر بتواند با استفاده از آن میان شخصیت‌های قابل کنترل مختلف سوییچ کند (شخصیت‌هایی که احتمالا همین لئون و جیل باشند).

شایعات جدیدی درباره رزیدنت اویل ۹ و آینده مجموعه منتشر شد

راستی باید اضافه کنیم که نسخه جدید رزیدنت ایول زامبی‌های سریع‌تر و تهاجمی‌تری دارد تا گیم‌پلی هیجان و تنش بیش‌تری به خود بگیرد؛ موضوعی که چشمه‌ای از آن را در Resident Evil Village هم تماشا کردیم. علاوه بر مورد ذکر شده باید بدانید که داستان این بازی حول محور سازمان‌هایی نظیر Blue Umbrella یا BSAA نخواهد بود، اما حتمالا در طی دیالوگ‌ها اشاره‌هایی به سمت‌شان وجود خواهد داشت.

شایعات و جزئیاتی که در موردشان صحبت کردیم همگی از منابع معتمدی آمده‌اند و می‌توان به آن‌ها اعتماد کرد. با این حال نباید فراموش کنید که در مورد یک سری شایعه صحبت می‌کنیم و تا زمانی که کپکام به اعلام اخبار رسمی نپردازد نمی‌تواند با قطعیت در موردشان اظهار نظر کرد. نظر شما در این باره چیست؟ دیدگاه‌های خود را با تیم کافه‌بازار و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: Rely On Horror


میزگیم سینمایی با امید لنون و شایان | چی بیینیم؟ چی بازی کنیم؟


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

چگونه کامپیوتر را به کنسول بازی تبدیل کنیم؟ آموزش تبدیل کامپیوتر به کنسول

آموزش تبدیل کامپیوتر به کنسول بازی از آن دست موضوعات محبوب و پرطرفدار حوزه گیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *