جیلی بویوئه ۲۰۲۴؛ شاسی‌بلند 13 هزار دلاری معرفی شد

شرکت جیلی چین فیس لیفت جدید بویوئه را با موتور ۱/۵ لیتر توربوشارژ و قیمت حدود ۱۳ هزار دلار عرضه می‌کند.


این خودرو در چهار تیپ قابل انتخاب خواهد بود. قیمت ارزان‌ترین نسخه بویوئه به حدود ۱۳ هزار دلار می‌رسد درحالی‌که برای خرید مدل فول باید حدود ۱۶ هزار دلار هزینه کرد. به عنوان خودرویی به‌روز شده، جیلی بویوئه از برخی تغییرات پیکربندی سود برده و رنگ جدید بنفش نیز در دسترس خریداران قرار گرفته است.

از نظر طراحی تفاوت زیادی با نسخه قبلی وجود ندارد هرچند جلوپنجره دارای طرح مشکی بوده و از چراغ‌های ماتریکس متمایزی در خودرو استفاده شده است. در پروفایل جانبی بویوئه جدید می‌توانیم طراحی دو رنگ بدنه را مشاهده کنیم. همچنین کیت بدنه اسپرت این خودرو شامل سقف تیره، رینگ‌های ۱۹ اینچی مشکی، کالیپرهای ترمز قرمز و بال عقب اسپرتی است که در بخش عقب دیده می‌شود. ابعاد جیلی بویوئه جدید تغییری نداشته و طول/عرض/ارتفاع آن به ۴۵۱۰/۱۸۶۵/۱۶۵۰ میلی‌متر و فاصله بین محوری به ۲۷۰۱ میلی‌متر می‌رسد. این شاسی‌بلند کامپکت بر اساس معماری GEEA2.0 جیلی شکل گرفته است.

در بخش داخلی خودرو هم همان داستان بدنه برقرار است به گونه‌ای که تغییر خاصی وجود نداشته و یک رنگ جدید بنفش به آن اضافه شده است. کلیه مدل‌های جیلی بویوئه به پشت آمپرهای دیجیتالی ۱۰.۲۵ اینچی، نمایشگر مرکزی ۱۳.۲ اینچی با چیپ اسنپ دراگون ۸۱۵۵ و سیستم‌عامل گلکسی ۲.۰، توانایی کنترل از راه دور، پایش فشار باد لاستیک‌ها، بلوتوث، تعامل صوتی هوشمند، شبکه وای فای داخل خودرو، آینه‌های تاشوی برقی و… مجهز هستند. علاوه بر این، در مدل‌های رده میانی و فول سیستم‌های کمک‌راننده همچون ترمز فعال، دستیار حفظ خودرو بین خطوط، تشخیص علائم ترافیکی و کروز کنترل تطبیقی وجود دارند. از دیگر تجهیزات این شاسی‌بلند می‌توان به شارژ بی‌سیم گوشی هوشمند، یادآوری خواب‌آلودگی راننده و در پشتی برقی اشاره کرد. سیستم صوتی اینفینیتی هم فقط در مدل فول بویوئه جدید قابل انتخاب است. باید دانست ظرفیت فضای بار خودرو هم به ۵۷۱ لیتر می‌رسد.

جیلی بویوئه جدید همچنان از پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری توربو با قدرت ۱۸۱ اسب بخار و گشتاور ۲۹۰ نیوتون متر استفاده می‌کند. این نیرو از طریق گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه راهی چرخ‌ها می‌شود. جیلی گفته مصرف سوخت شاسی‌بلند نونوار شده‌اش به ۶.۳ لیتر در صد کیلومتر می‌رسد. در نهایت باید دانست این خودرو از ژانویه تا می ۲۰۲۴ به فروش حدود ۴۲ هزار دستگاهی رسیده است.

میانگین امتیازات ۴ از ۵

از مجموع ۸ رای




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

چین بیش از 230 میلیارد دلار در صنعت خودروهای برقی سرمایه‌گذاری کرده است

یک تحلیل جدید توسط مرکز مطالعات استراتژیک و بین‌المللی نشان می‌دهد که دولت چین بین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *