جورج آر.آر. مارتین غیرمستقیم به ساخت فیلم Elden Ring اشاره کرد

جورج آر.آر. مارتین (George R.R. Martin) که به عنوان نویسنده داستان و خالق جهان اساطیری بازی Elden Ring شناخته می‌شود، اخیرا اشاره غیر مستقیمی به شایعات ساخت یک فیلم یا سریال از روی این اثر داشته است.

به لطف بسته الحاقی Shadow of the Erdtree، بازی Elden Ring دوباره تبدیل به یکی از ترندهای دنیای ویدیوگیم شده است. همچنین احتمال توسعه یک دنباله برای این بازی موفق هم، بسیار زیاد تخمین زده می‌شود. با همه این‌ها، ممکن است این تنها اثر جدید از این فرنچایز نباشد؛ چرا که ظاهرا یک اقتباس از این IP، در حال تولید است.

جورج آر.آر. مارتین، نویسنده رمان‌هایی مثل نغمه آتش و یخ و همچنین نویسنده داستان بازی Elden Ring، در پست تازه‌ای در وبلاگش، به یک فیلم یا سریال از این بازی تحسین شده اشاره می‌کند؛ البته با کمی شک و تردید.

تایید ضمنی شایعات ساخت فیلم Elden Ring

مارتین در پاسخ به شایعات مرتبط با همین موضوع نوشت: «در مورد این شایعات، باید بگویم که ممکن است درباره ساخت یک فیلم سینمایی یا یک سریال تلوزیونی بر اساس الدن رینگ، چیزهایی شنیده باشید… من چیزی برای گفتن ندارم. نه یک کلمه و نه هیچ چیزی، شما هرگز چیزی از من نشنیده‌اید!»

Elden Ring موفقیت بزرگی برای استودیو FromSoftware و ناشر آن، یعنی Bandi Namco بوده است. در حالی که بازی پایه، موفق شده تا بیش از 25 میلیون نسخه (تا الان) به فروش برساند، بسته الحاقی Shadow of the Erdtree هم در سه روز اول انتشارش، حدود 3 میلیون نسخه فروخت. این استقبال گسترده فقط از طرف گیمرها نبود و منتقدان هم امتیازات بالایی به هر دوی این آثار دادند. بسته الحاقی مذکور با متای 95 توانست تا به بهترین DLC تاریخ صنعت ویدیوگیم تبدیل شود. بازی اصلی هم در زمان انتشارش، امتیاز فوق‌العاده 96 را از منتقدان کسب کرد.

بنابراین، تعجب‌آور نیست که ببینیم این استودیو ژاپنی، تلاش می‌کند تا IP تازه خود را با یک فیلم یا سریال گسترش دهد. اگر چه طول می‌کشد تا شاهد رونمایی رسمی آن باشیم (البته اگر واقعا چیزی در حال ساخت باشد).

چند روز قبل بود که در پی شکایت‌های متعدد بازیکنان، از دشواری بیش از حد بسته الحاقی Shadow of the Erdtree، فرام سافتور آپدیتی را منتشر کرد که نیمه اول بازی را تا حد قابل توجهی آسان‌تر می‌کرد. با این حال، تا آن زمان مادهایی در سطح اینترنت منتشر شده بود که از طریق تغییر ساز و کار بازی (مثل سیستم دمیج خوردن کاراکتر اصلی)، این DLC را قابل بازی می‌کرد.

منبع: gamingbolt


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

پلی استیشن ۴ شرکت AMD را از ورشکستگی نجات داد

طبق اطلاعات ثبت شده در پروفایل لینکدین مدیر ارشد AMD، کنسول پلی استیشن ۴ از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *