جهش قیمت ماگا در پی تیراندازی به ترامپ! بازار چه تغییری داشت؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

یکی از مهم‌ترین اخبار ۲۴ ساعت گذشته، تیراندازی به طرف ترامپ در جریان سخنرانی او در پنسیلوانیا بوده که موجب ایجاد نوسانات شدیدی در بازار ارز دیجیتال شده است.

این اولین تیراندازی علیه یک سیاستمدار بلندپایه آمریکایی در بیش از ۴۰ سال گذشته، بعد از تیراندازی به رونالد ریگان در سال ۱۹۸۱، محسوب می‌شود. به گزارش بی بی سی، ترامپ ابتدا به یک بیمارستان محلی منتقل شد اما در حال حاضر مرخص شده و به خانه خود در نیوجرسی بازگشته است.

خرید سریع MAGA!
با یک کلیک ماگا هت (MAGA) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید MAGA


وی در اولین دوره ریاست جمهوری خود منتقد سرسخت بیت کوین و حوزه ارز دیجیتال بود، اما برخلاف جو بایدن، رئیس جمهور فعلی، موضع خود را در طول مبارزات انتخاباتی اخیر تغییر داده است. به این ترتیب، جای تعجب نیست که این تیراندازی چنین تأثیر شدیدی بر بازار ارز دیجیتال ایجاد کرده است.

بیت کوین معمولاً در تعطیلات آخر هفته نوسانات چندانی ندارد اما اتفاقاتی که در روز شنبه (به وقت ایالات متحده) رخ داد، منجر به جهش بزرگ قیمتی این ارز دیجیتال از ۵۸۳۰۰ دلار به ۶۰۴۰۰ دلار در عرض چند ساعت شد. علی‌رغم اصلاح جزئی از آن زمان، قیمت بیت کوین همچنان نزدیک به مرز ۶۰ هزار دلار قرار دارد.

در پی این سوءقصد، توکن MAGA، یکی از بزرگ‌ترین میم‌کوین‌هایی که از دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده الهام گرفته شده است، نیز در یک روز بیش از ۳۵ درصد افزایش یافته است.


منبع

کریپتو پوتیتو




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

شهر باستانی آسپندوس آنتالیا را بشناسید

با شنیدن نام آنتالیا بی‌اختیار به‌ یاد دریا و سواحل بی‌نظیر این شهر می‌افتیم؛ اما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد