جنگ پنهان ‌دشمنان دموکراسی با انتخابات در ایران‌

رئیس ستاد امنیت انتخابات عنوان کرد  

سیدمجید میراحمدی، رئیس ستاد امنیت انتخابات، در گفت‌وگویی از ابعاد مخفی اقدامات خصمانه‌ دشمنان برای ایجاد اخلال در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری گفت.

 

 

 

 

سیدمجید میراحمدی، رئیس ستاد امنیت انتخابات، در گفت‌وگویی گفت: هدف‌گذاری دشمنان این بود که مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری را به زیر ۲۰ درصد برسانند و با استناد به آن اعلام کنند که این نظام فاقد مقبولیت و مشروعیت است.

وی افزود: هدف بعدی دشمن این بود که با نفوذ در ستادهای انتخاباتی و با کمک تولید محتوا در فضای مجازی به نام طرفداری از یک کاندیدا، کاندیداهای دیگر را تحریک کنند و بخشی از این تولیدات هم توسط رژیم صهیونیستی صورت می‌گرفت.

میراحمدی خاطرنشان کرد: با اقدامات مختلفی تلاش کردند با اجیر کردن افراد بدسابقه و دارای سوابق مجرمانه، وادار کنند به تخریب زیرساخت‌های برگزاری انتخابات و فیبرهای نوری اقدام و مسیرها را قطع کنند. وی تاکید کرد: در مرحله اول انتخابات تعداد قابل توجهی از تروریست‌ها، توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) قبل از انجام هرگونه عملیاتی دستگیر شدند؛ به جز یک مورد که در جکیگور در استان سیستان و بلوچستان با اقدام علیه حافظان امنیت صندوق‌ها مواجه شدیم.

به گزارش مهر، رئیس ستاد امنیت انتخابات در پایان گفت: مرحله آخر هم این بود که مسئله تقلب را مطرح و سابقه تلخی که سال ۸۸ داشتیم تکرار کنند. اینها جزو راهبردهای دشمنان بود که به لطف خدا و هوشیاری نیروهای حافظ امنیت و نیروهای فراجا، دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی، کمک نیروهای مسلح و هوشیاری مردم، تمام این راهبردهای دشمنان شکست خورد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

اتفاقی که مهمانی فرانسوی ها را بهم زد/ رژه کاروان ایران روی سن – پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم افتتاحیه سی و سومین دوره بازی‌های المپیک از ساعت ۲۱ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *