جنجال جدید اندرو تیت! خرید ۱ میلیون دلار از میم‌کوین‌های سولانا!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

اندرو تیت (Andrew Tate)، اینفلوئنسر جنجالی، قصد دارد یک میلیون دلار روی انواع مختلفی از میم کوین‌های مبتنی بر سولانا سرمایه‌گذاری کند. این خبر در حالی منتشر می‌شود که او در رومانی با اتهامات جدی کیفری روبه‌رو است.
او در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد که به اندازه‌ای توکن‌های تصادفی سولانا را خریداری می‌کند که شبکه سولانا را مختل سازد. این ادعا از آن جهت قابل توجه است که تیت پیش‌تر ارزهای دیجیتال را به خاطر «کلاهبرداری بودن» رد کرده بود.
اظهارات تیت باعث جلب توجه زیادی در شبکه‌های اجتماعی شد و دنبال‌کنندگان او شروع به تبلیغ میم کوین‌های خود برای سرمایه‌گذاری تیت کردند. او ادعا کرد که توکن‌های مختلف سولانا از جمله توکن‌هایی با مضامین تحریک‌آمیز را به ارزش بیش از ۱۰ هزار دلار، خریداری کرده است. خریدهای او توکن‌هایی را هدف قرار می‌داد که افراد و شخصیت‌های مردمی را مسخره می‌کنند. برخی از معاملات وی نیز مبتنی بر توافق‌های توهین‌آمیز مانند لقب دادن او به عنوان فردی مرتبط با آدولف هیتلر بود.

با وجود این ادعاها، به نظر می‌رسد تیت مبلغی بسیار کمتر از ۱ میلیون دلار را خرید کرده و قصد دارد وضعیت جنجالی خود را حفظ کند. تیت به همراه برادرش در رومانی متهم به تجاوز و قاچاق انسان هستند و مقامات بریتانیا نیز به دنبال استرداد او هستند. کارشناسان بر این باورند که این صحبت‌ها و همچنین صحبت‌های قبلی وی مبنی بر سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیون دلاری روی بیت کوین و کنار گذاشتن ارزهای فیات،‌ تنها تلاشی برای منحرف کردن افکار عمومی از مشکلات حقوقی او است.
این اتفاق نشان می‌دهد که افراد مشهور، حتی اگر سابقه خوبی نداشته باشند، می‌توانند تأثیر زیادی بر بازار ارزهای دیجیتال داشته باشند. این موضوع لزوم احتیاط سرمایه‌گذاران در دنیای ارز دیجیتال را پررنگ می‌کند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته جنجال جدید اندرو تیت! خرید ۱ میلیون دلار از میم‌کوین‌های سولانا! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

زبان برنامه نویسی پایتون چیست؟ از یادگیری تا درآمد

پایتون این روزها همه چیز در حوزه برنامه نویسی است. از برنامه نویسی دسکتاپ گرفته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *