جشنواره سلامت با هدف گفتمان سازی در بین جامعه دانشجویی طراحی شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، ابراهیم نعیمی روز جمعه در اختتامیه نشست روسای ادارات تغذیه و سراهای دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور در دانشگاه لرستان بیان کرد: دانشجویی که اول مهرماه وارد دانشگاه می‌شود تغذیه مناسب و اسکان در خور شان می‌خواهد که همه ما وظیفه داریم اقدامات شایسته و مطلوب را به دانشجویان ارائه دهیم.

وی با تاکید براینکه اختتامیه جشنواره سلامت ۱۰ مهرماه با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می شود، افزود: انجام کارهای بزرگ و ماندگار نیازمند قدرت نیست، بلکه به عشق و علاقه نیاز دارد.

معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اظهار کرد: منظم بودن سرای دانشجویی مهم است و سرپرستان سراهای دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور باید اقدامات در خور شان دانشجویان برای آغاز سال تحصیلی را انجام دهند.

نعیمی اضافه کرد: شعاری داریم که همه ما با دانشجویان یک خانواده محسوب می شویم و هم سرنوشتیم.

وی ادامه داد: در جشنواره سلامت محورهایی طراحی شده تا دانشجویان با هم به رقابت بپردازند و در فضایی قرار بگیرند که سواد سلامت خود را ارتقاء دهند.

در پایان این مراسم، ساختمان جدید مرکز مشاوره، سلامت و سبک زندگی دانشگاه لرستان با حضور دکتر نعیمی معاون امور دانشجویان داخل، دکتر دانشور مدیرکل امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان، دکتر شاهین معاون دانشجویی و دکتر میر مدیر مرکز مشاوره دانشگاه‌ لرستان افتتاح شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

پیر غلام لرستانی در کشور برتر شد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، «حاج علی حاتمیان» از استان لرستان، به‌عنوان پیرغلام برتر، در بیست …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد