جشنواره تابستانی کیش ۱۴۰۳ آغاز شد

امسال (سال ۱۴۰۳) جشنواره تابستانی کیش به دلیل مصادف شدن ماه‌های محرم و صفر از اواسط خرداد ماه، زودتر از موعد همیشگی شروع شد. با وجود اینکه تابستان فصل گرمی برای سفر به کیش محسوب می‌شود، اما برگزاری جشنواره‌های متنوع گردشگران زیادی را روانه این جزیره زیبای جنوب کشور می‌کند. جزیره کیش یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری کشور به شمار می‌رود که با توجه به جاذبه‌ها و امکانات تفریحی متعدد، تقریبا در تمام فصول سال مورد استقبال و توجه مسافران از شهرهای مختلف قرار می‌گیرد. با مجله گردشگری فلای‌تودی همراه باشید تا اطلاعات کامل‌تری درباره این جشنواره در اختیارتان قرار دهیم.

جشنواره کیش

همانطور که می‌دانید اکثر شهرهای توریستی دنیا، جشنواره و جشن‌های سالیانه‌ای دارند که با برگزاری آن هرساله پای هزاران نفر را به شهر خود باز می‌کنند. این فستیوال‌ها چه با سابقه فرهنگی چه تاریخی برای جذب گردشگر و حضور آنها در شهر خود با آب‌وتاب زیادی اجرا خواهد شد. از سوی دیگر مراسمات و برنامه‌های این جشنواره‌ها به قدری جذاب است که اگر یک بار تجربه سفر در این بازه زمانی را داشته باشید، سال دیگر به طور صد در صد بلیط هواپیما کیش خود را از قبل برای این تاریخ رزرو خواهید کرد.

این جشنواره یکی از فستیوال‌های جذاب سالانه در جزیره گردشگری کیش است که معمولا در فصل‌های گرم سال که تعداد مسافران کاهش پیدا می‌کند، برگزار می‌شود. در این جشنواره یک بازی دو سر برد در جریان است، هم بُعد اقتصادی مردم جزیره در نظر گرفته می‌شود هم تخفیفات بی‌نظیری برای مسافران در نظر گرفته شده است.

تاریخچه جشنواره تابستانی کیش

جشنواره تابستانی کیش یکی از مهم‌ترین رویدادهایی است که در این جزیره برگزار می‌شود. تاریخچه این جشنواره به تابستان‌های گرم آن باز می‌گردد، در فصل تابستان به دلیل گرمای شدید هوا در جنوب کشور، تعداد گردشگران کاهش پیدا می‌کند. برگزاری جشنواره کیش یک برنامه دو سر برد برای مردم محلی و مسافران در فصل تابستان است.

تاریخ شروع جشنواره تابستانی کیش

تاریخ جشنواره کیش هر ساله در نیمه دوم تیر ماه است، اما امسال به دلیل قرارگیری ماه محرم و صفر از اواسط خرداد ماه این جشنواره زودتر برگزار خواهد شد. براساس بیانات سرپرست گردشگری منطقه آزاد جزیره کیش، آقای جواد جمالی این جشنواره از ۲۰ خرداد آغاز شده و تا ۱۵ تیر ادامه دارد.

برنامه جشنواره تابستانی کیش | از کنسرت تا تخفیف‌ ویژه خرید

در جشنواره کیش برنامه‌های مختلفی برای گردشگران در نظر گرفته شده است که از مهم‌ترین آنها می‌توان به برگزاری کنسرت خوانندگان معروف، فستیوال‌ها، محفل‌های شادی و… اشاره نمود. علاوه بر این موارد جوایز نفیسی هنگام برگزاری مراسم به شرکت‌کنندگان اهدا می‌شود که شامل هدایای نقدی و غیر نقدی بوده و معمولا جوایز بعد از اعلام اختتامیه جشنواره تابستانه به برندگان اهدا می‌شود.

تقریبا هر خریدی که در مراکز خرید کیش انجام دهید، یا از تفریحات، رستوران‌ها، هتل های کیش و… استفاده کنید، شانس برنده شدن جایزه خود را بیشتر کرده‌اید. با خرید بلیط هواپیما کیش با قیمت مناسب و سفر به این جزیره زیبا از برنامه‌های متنوع جشنواره تابستانی بهره‌مند شوید:

  • تخفیف ویژه در مراکز خرید کیش
  • شرکت در کنسرت خوانندگان معروف
  • برگزاری انواع جنگ‌های شادی و کارناوال‌ها
  • کیش‌گردی

تخفیف جشنواره تابستانی کیش شامل چه مواردی است؟

همانطور که در بخش برنامه‌های جشنواره تابستانی اشاره شد، فقط مراکز خرید کیش شامل جشنواره تابستانه جزیره نیستند. تفریحات آبی کیش مانند پارک دلفین‌ها، پارک آبی اوشن، غواصی، فلای‌بورد، پاراسل که طرفداران زیادی هم دارد، شامل تخفیف می‌شوند. علاوه بر این می‌توانید از تخفیفات جشنواره تابستانی کیش برای خرید بلیط کنسرت خوانندگان محبوب خود و جنگ‌های شادی نیز استفاده کنید. با سفر به کیش در این یک هفته می‌توانید علاوه بر خرید با تخفیفات ویژه، یک سفر تابستانی مهیج را برای خود و خانواده‌تان بسازید.

نحوه ثبت نام جشنواره تابستانی کیش

اگر قصد سفر به کیش آن هم در بازه زمانی جشنواره تابستانی کیش را دارید به محض ورود به این جزیره زیبا، در فرودگاه بروشور جشنوار به دست شما خواهد رسید. اما اگر با ماشین به این جزیره جنوبی سفر می‌کنید، اصلا نگران نباشید زیرا برای شما پیامک‌های بسیاری از جشنواره‌های مختلف ارسال خواهد شد و به راحتی می‌توانید در آنها ثبت‌نام کنید.
علاوه بر این موارد می‌توانید قبل از اینکه سفر خود را شروع کنید از طریق اینترنت و اپلیکیشن آی‌کیش در این جشنواره تابستانی ثبت‌نام کنید. یکی دیگر از راه‌های ثبت‌نام از طریق ارسال عدد ۱ به پیش شماره ۱۰۰۰۰۹۳۴ است که به راحتی می‌توانید در جشنواره ثبت‌نام نمایید.

تور گردشگری کیش در زمان جشنواره تابستانی

تور گردشگری کیش آن هم در زمان برگزاری جشنواره تابستانه لذت دیگری دارد، چرا که در این زمان با برگزاری برنامه‌های متنوع و برنامه‌ریزی مراسم‌های خاص شما برای لحظه‌ای بیکار نخواهید ماند و تمام مدت در حال تفریح هستید. در ادامه بخشی از این تفریحات را به صورت جداگانه برای شما توضیح خواهیم داد، در صورت تمایل می‌توانید تور گردشگری کیش را به صورت آنلاین تهیه نمایید.

کنسرت‌های مهیج با خواننده‌های محبوب کشور

از مهیج‌ترین تفریحات در جزیره کیش و در زمان جشنواره تابستانه کیش برگزاری کنسرت‌های متنوع از خواننده‌های محبوب‌تان است. تماشای اجرای موسیقی زنده، کنسرت‌های شاد و لذت‌بخش از خواننده‌های مطرح یک تعطیلات و فستیوال شاد را برای شما رقم خواهد زد.

تفریحات آبی در جزیره کیش

آب‌بازی و تفریحات آبی، درمان قطعی بی‌حوصلگی و کسلی در فصل تابستان است. یکی از مهم‌ترین کارهایی که می‌توانید زمان سفر به کیش در تابستان انجام دهید، مراجعه به پارک‌های آبی کیش یا رفتن به ساحل و استفاده از سرگرمی‌هایی مانند غواصی در دریا، جت‌اسکی، قایق‌سواری، فلای‌برد و… خواهد بود.

تماشای تئاتر و فیلم

اگر اهل تماشای تئاتر و فیلم‌ هستید، برای یکبار هم که شده سفر به کیش در زمان برگزاری جشنواره تابستانی را امتحان کنید. از آنجایی که عمده تفریحات در این چند روز جشنواره از نوع فرهنگی است، نمایش و تئاتر عروسکی، موسیقی خیابانی، سینما و تئاترهای باشکوه با سبک‌های مختلفی در گوشه به گوشه جزیره در حال اجرا خواهد بود که به صورت خیابانی و در فضای باز می‌توانید برای تماشای آنها زمان بگذارید.

خرید با تخفیف و ارزان

بهترین هدیه‌ای که با رفتن به کیش و این جشنواره تابستانه به خودتان می‌دهید، تخفیفات هیجان‌انگیز و بی‌نظیر در تمامی نقاط جزیره کیش است. تا جایی این تخفیفات پیش رفته است که در سال‌های اخیر شعار تخفیف ۹۹ درصد به صورت جدی و واقعی برای تمامی کالاهایی که خریداری می‌شد، اعمال شد و همه را شگفت‌زده کرد.

کیش، مقصد محبوب جنوب ایران

جزیره زیبای کیش با وجود تمام امکانات رفاهی و تفریحی که توانسته طی این سال‌ها برای گردشگران و مسافران ایجاد کند، به یک مقصد محبوب گردشگری تبدیل شده است. به طوری که حتی گرمای تابستان هم مهمانان این جزیره را فراری نمی‌دهد. برگزاری جشنواره تابستانه کیش فرصت مناسبی هم برای تفریح و هم خرید محسوب می‌شود. فقط کافی است خودتان را به موقع به این جشنواره برسانید.

سوالات متداول درباره جشنواره تابستانه کیش

تاریخ برگزاری جشنواره تابستانه کیش ۱۴۰۳ چه زمانی است؟

تاریخ برگزاری جشنواره کیش ۱۴۰۳، از ۲۰ خرداد تا ۱۵ تیرماه قبل از شروع ماه محرم است.

چطور در جشنواره تابستانه کیش شرکت کنیم؟

از طریق سامانه پیامکی (ارسال عدد ۱ به پیش شماره ۱۰۰۰۰۹۳۴) یا اپلیکیشن آی‌کیش به راحتی در جشنواره ثبت‌نام نمایید.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *