جزئیات جدیدی از سیستم استتار بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater منتشر شد

شرکت کونامی در جریان یک ویدیوی جدید، جزئیاتی جدید از سیستم‌های مختلف بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater از جمله سیستم انتخاب استتار ارائه کرد.

ریمیک قسمت سوم از سری مشهور «متال گیر سالید» هم‌اکنون با همکاری شرکت کونامی و استودیوی Virtuos در دست تولید قرار دارد. همان طور که طی تریلرهای اخیر این بازی از جمله تریلر نمایش داده شده در رویداد شوکیس ایکس‌باکس دیدیم، این بازی قرار است به‌شدت به نسخه اصلی وفادار باشد و بیشترین تغییر در گرافیک آن دیده می‌شود.

حال شرکت کونامی طی جدیدترین قسمت از سری ویدیوهای Production Hotline که روی ساخت این ریمیک تمرکز دارد، جزئیاتی از سیستم‌های مختلف بازی از جمله سیستم استتار آن در اختیار عموم قرار داد. این قسمت به طور خاص روی سیستم استتار یا همان سیستم Camo و همچنین سیستم بازیابی سلامت تمرکز داشت.

سیستم Camo در این بازی اجازه می‌دهد پوشش‌های مختلفی برای شخصیت اسنیک تعیین کنید تا بتواند خود را داخل پوشش‌های محیطی مختلف مخفی کند و از دید دشمنان در امان بماند. طی این ویدیو باری دیگر تایید شد عوامل محیطی و هر اتفاقی که برای اسنیک بیفتد، روی ظاهر او تاثیر مستقیم خواهد گذاشت.

برای مثال وقتی از یک باتلاق گلی رد شوید، لباس او کاملا گلی خواهد شد و گل به مرور زمان و با خشک شدن از روی لباس او خواهد افتاد. همچنین اگر وقتی لباس گلی باشد و روی برگ‌های جنگل سینه‌خیز بروید، برگ‌ها به لباس او خواهند چسبید. علاوه بر آن وقتی گلوله به بدن اسنیک اصابت کند یا دشمن با چاقو به او حمله‌ور شود، جای زخم گلوله و چاقو روی بدن و حتی لباس او نمایان خواهد شد.

تنها با یک مقایسه ساده می‌توان دریافت که سازندگان ریمیک قصد دارند سیستم‌های نسخه اوریجینال را به سطحی کاملا جدید ببرند و عمیق بیشتری به آنها بدهند. البته در عین حال همچنان وفاداری به آن نسخه دیده می‌شود. برای مثال منوهای بخش انتخاب Camo و رابط کاربری آن کاملا مشابه نسخه اصلی است.

بازی همچنین دارای چند فیلتر بصری مختلف خواهد بود. برای مثال یک فیلتر با نام Legacy یک تم سبز رنگ به گرافیک بازی می‌دهد که کاملا یادآور نسخه اوریجینال است.

بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater در تاریخی نامعلوم برای ایکس‌باکس سری ایکس و اس، پلی‌استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. اما طبق شایعات انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۵ شاهد عرضه آن باشیم.


منبع: https://vigiato.net/p/479879

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

یوتیوب درآمدزایی Dr. Disrespect از این پلتفرم را قطع کرد

سخنگوی پلتفرم یوتیوب به صورت رسمی اعلام کرد قابلیت درآمدزایی برای استریمر پرحاشیه این روزها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *