جزئیات جدیدی از بازی Star Wars Outlaws منتشر شد

تعدادی از ژورنالیست‌ها و تولیدکنندگان محتوا به‌تازگی موفق به تجربه دو ساعته بازی Star Wars Outlaws شده‌اند و جزئیات جدیدی از آن به دست آمده است.

بازی Star Wars Outlaws یکی از آثار مورد انتظار امسال به حساب می‌آید که شعبه مسیو یوبی‌سافت ساخت آن را به عهده دارد. این اثر در سبک اکشن سوم شخص با ساختار جهان باز، مخاطب را در نقش شخصیت Kay Vess قرار می‌دهد که یک جایزه‌بگیر در دوران حکومت امپراتوری بر سراسر کهکشان است و اتفاقات آن بین فیلم‌های پنجم و ششم استار وارز رخ می‌دهد.

حال به‌تازگی، تعدادی از ژورنالیست‌ها و تولیدکنندگان محتوا موفق به تجربه این اثر به مدت دو ساعت شده‌اند. این افراد پس از تجربه اطلاعاتی از این اثر را به اشتراک گذاشتند. جزئیات زیر بر اساس تجربه JoeRaptor یک فرد مطرح در زمینه تولید محتوا به دست آمده است:

  • هر منطقه در بازی محتواهایی چون پایگاه گروه‌ها، مینی‌گیم و فروشگاه برای خرید لباس و ارتقای سفینه دارد.
  • شخصیت اصلی یعنی Kay مجهز به سه قطعه قابل ارتقا برای تجهیزات و یک نشان است که هر کدام یک پرک مخصوص دارند (چیزی مشابه بازی Far Cry 6)
  • لباس‌های متعددی برای یافتن در بازی وجود دارد. همچنین برخی ست‌های کامل شامل یک حالت اضافه هم می‌شوند.
  • صندوقچه‌ها (Chests) پرک‌هایی چون افزایش ظرفیت مهمات برای سلاح‌های ویژه، کاهش کول‌داون قابلیت‌ها، افزایش سرعت و کاهش صدا در حالت نشسته دارند.
  • فروشگاه‌هایی در بازی وجود دارد که مختص گروه‌های خاص هستند و هر کدام بسته به میزان رابطه‌تان با آن گروه، آیتم اختصاصی در دسترس قرار می‌دهند.
  • انتخاب‌های شما طی بازی روابط‌تان با گروه‌ها و قبایل مختلف را تحت تاثیر قرار خواهد داد.
  • اگر به دفعات سراغ یک گروه تبهکاری بروید، آنها افرادی را برای نابودی شما خواهند فرستاد. این سیستم موازی با سیستم تحت تعقیب بودن توسط امپایر کار می‌کند.
  • راه‌های متنوعی برای مخفی‌کاری در بازی وجود دارد. مثلا می‌توانید با استفاده از Nix حواس دشمن را پرت و سپس او را بیهوش کنید. همچنین امکان کشیدن دشمن پشت سنگر هم وجود دارد.
  • سیستم تیراندازی در این بازی به نسخه‌های Battlefront شباهت دارد. همچنین سیستم ریلود سریع و قابلیتی مشابه Dead Eye  از سری Red Dead Redemption هم در بازی قرار گرفته است.
  • یک مینی‌گیم آرکید در بازی وجود دارد که الهام گرفته از بازی‌های آرکید استار وارز در دنیای واقعی است.

بازی Star Wars Outlaws در تاریخ ۹ شهریور سال جاری برای ایکس‌باکس سری ایکس و اس، پلی‌استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.


منبع: https://vigiato.net/p/480475

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

بازی Sonic x Shadow Generations چهار شخصیت قابل کنترل دارد

طرفداران برای بازی جدید سونیک (Sonic x Shadow Generations) بسیار زیاد بوده و به نظر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *