جزئیات بیشتر از تور خداحافظی جان سینا منتشر شد/ اخبار WWE

طرفداری | همانطور که پیشتر گزارش شده بود، جان سینا، سوپراستار کمپانی WWE در رویداد مانی این د بنک دیشب به طوری غیرمنتظره ظاهر شد و از برگزاری تور خداحافظی خود در سال آینده خبر داد. این تور شامل آخرین مسابقات او در رسلمنیا و سایر رویدادها خواهد بود. دارنده 16 عنوان قهرمانی جهان، قصد دارد از ژانویه تا دسامبر 2025 در کمپانی WWE فعالیت کند و سپس به طور رسمی از دنیای کشتی کج خداحافظی نماید.

رسانه Fightful Select جزئیات بیشتری از پشت صحنه‌ی حضور سینا در رویداد MITB و برنامه های تور خداحافظی او منتشر کرد. این گزارش اشاره می کند که حضور سینا در تورنتو، پیش از این رویداد چندان مخفیانه نبود و اخباری مبنی بر دیده شدن او در شهر، پیش از برگزاری مسابقه منتشر شده بودند. برخی از ستارگان WWE به این رسانه گفته اند که تا زمانی که سینا را با لباس جدیدی که روی آن عبارت “آخرین بار است” نوشته شده بود، ندیدند، متوجه اعلام تور خداحافظی او نشده بودند.

طبق گزارشات، چندین نفر در کمپانی WWE از اعلام تور خداحافظی سینا مطلع بودند، اما گفته می شود که این موضوع تا حد زیادی محرمانه نگه داشته شده بود. همچنین کمپانی قصد دارد تور خداحافظی سینا را به طور گسترده تبلیغ کند، به گونه ای که او در طول سال آینده “به طور نسبتاً مکرر” ظاهر خواهد شد. سینا در کنفرانس مطبوعاتی پس از مسابقه اشاره کرد که با توجه به برنامه های اخیر خود در WWE، قصد دارد در سال آینده روی تعداد قابل توجهی از تاریخ ها (در محدوده 30 تا 40 مسابقه) کار کند.

این گزارش همچنین اشاره دارد که بحث هایی در مورد نحوه استفاده از سینا در طول تور خداحافظی او، تعداد تاریخ هایی که او می تواند متعهد شود و نحوه برنامه ریزی کمپانی دبلیو دبلیو ای برای سال 2025 او برای تحقق این امر وجود داشته است. در حالی که سینا در طول سال 2025 با WWE همکاری خواهد کرد، این کمپانی همچنان انتظار دارد که او به دلیل حرفه سینمایی و تلویزیونی خود، تعهدات دیگری نیز داشته باشد. علاوه بر این، WWE در مورد نحوه همکاری با سینا پس از بازنشستگی او نیز مذاکراتی داشته است. گفته می شود که این کمپانی اصرار دارد که سینا پس از تور خداحافظی خود همچنان به حضور در WWE به نحوی ادامه دهد. طبق این گزارش، برخی از ستارگان WWE نیز ابراز تمایل کرده‌اند که در طول تور خداحافظی جان سینا در سال آینده، با او همکاری داشته باشند.


منبع: https://www.tarafdari.com/node/2488606

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

زن ها در این ۵ موقعیت به شوهرشان نیاز دارند

۱۴۳۹۱۱۷ ۲۸ تیر ۱۴۰۳ ۰۲:۳۱ معمولا خانم ها روحیه حساس تری نسبت به آقایان دارند. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *