جزئیات به‌روزرسانی جدید الدن رینگ مشخص شد

استودیوی فرام‌سافتور (FromSoftware) به تازگی از آپدیت جدید و رایگان بازی الدن رینگ (Elden Ring) رونمایی کرده است.

کمتر از چند روز تا عرضه‌ی بسته‌ی الحاقی مورد انتظار Shadow of the Erdtree در ۲۱ ژوئن (۱ تیر) باقی مانده و بسیاری از طرفداران الدن رینگ به شدت برای این بسته هیجان‌زده هستند. با این حال به نظر می‌رسد که فرام‌سافتور قرار نیست که بازی اصلی را به حال خود رها کند و ظاهرا یک به‌روزرسانی جدید برای عرضه در ۲۰ ژوئن (۳۱ خرداد) برنامه‌ریزی کرده است.

این بسته طبق توضیحات سازندگان، رفع باگ‌های مختلف، تغییراتی مرتبط با تعادل در گیم‌پلی و تعدادی ویژگی جدید را به همراه دارد و بازی را در بهترین شکل ممکن آماده بسته‌ی الحاقی می‌کند. با نصب این به‌روزرسانی، می‌توانید تمام آیتم‌هایی که اخیرا بدست آورده‌اید را در یک نگاه مشاهده کنید. در واقع آیتم‌های تازه بدست آمده با علامت تعجب مشخص می‌شوند و منویی مخصوص به آن نیز به اینونتوری اضافه شده است.

در این میان پنج مدل موی جدید نیز وجود دارد که می‌توان آن‌ها را در حین خلق شخصیت، هنگام استفاده از Clouded Mirror Stand یا از طریق ویژگی Rebirth رنلا اعمال کرد. همچنین با این آپدیت، از طریق منوی جدید نقشه، می‌توان حالت احضار را فعال یا غیرفعال کنید. ظاهرا موارد دیگری نیز وجود دارد که بنابر گفته‌ی فرام‌سافتور در زمان عرضه‌ی آپدیت در یک روز قبل از بسته‌ی الحاقی مشخص خواهند شد.

گفتنی است که بسته‌ی الحاقی ذکر شده بازیکنان را به سرزمینی جدید به نام سرزمین سایه می‌برد که در آن بازیکنان مطابق انتظار با دشمن‌ها و مناطق مختلفی مواجه خواهند شد و داستانی مرتبط با سرزمین میانه را تجربه خواهند کرد. در واقع در این بسته، بازیکنان دعوت خواهند شد تا به میکلا در یک سفر خطرناک ملحق شوند و حقایق پنهان و عناصر تاریک‌تر نظام طلایی را کشف کنند. در این میان شخصیتی جدید به نام مسمر نیز وجود دارد که شخصیت اصلی بسته محسوب می‌شود و کشف داستان او می‌تواند جذاب باشد.

الدن رینگ برای کنسول‌های نسل هشتم و نهمی پلی‌استیشن، ایکس‌باکس و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

منبع: Eurogamer

نوشته جزئیات به‌روزرسانی جدید الدن رینگ مشخص شد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

میازاکی به سختی Elden Ring‌ را تمام کرده است: بازی من افتضاح است

استودیو فرام‌سافتور با خلق آثاری مانند دارک سولز و الدن رینگ، چالش بزرگی برای علاقه‌مندان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *