جزئیات بسته‌ الحاقی بازی Sea of Stars امسال مشخص خواهد شد

استودیو Sabotage در اوایل سال جاری اعلام کرد که بسته الحاقی بازی نقش‌آفرینی Sea of Stars در دست ساخت قرار گرفته است. حال به تازگی مشخص شده که این بسته وارد مراحل اصلی تولید شده است.

اگر شما هم از بازی Sea of ​​Stars لذت بردید، تیم سازنده خبرهای بسیار خوبی برای شما در نظر گرفته است. استودیو Sabotage قبلا تایید کرده بود که این بازی قرار است پس از انتشار حالت کو-آپ سه نفره دریافت کند و اطلاعات منتشر شده از این استودیو در چند روز اخیر نیز روی این موضوع تاکید دارد.

علاوه بر حالت کو-آپ، به نظر می‌رسد که بسته‌ الحاقی DLC وعده داده شده در ابتدای سال همچنان در حال ساخت بوده و اوایل امسال وارد مراحل اصلی تولید شده است. به گفته سازنده، به زودی جزئیات بیشتری در رابطه با هر یک از این به‌روزرسانی‌ها فاش خواهد شد. عده‌ای بر این باورند که این اطلاعات در گیمزکام سال جاری در دسترس قرار خواهد گرفت.

بازی نقش آفرینی Sea of ​​Stars، اثری تحسین شده در سال گذشته بود که در حال حاضر برای PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One، Nintendo Switch و PC در دسترس است. استودیو Sabotage در اوایل سال اعلام کرد که این بازی از مرز ۵ میلیون بازیکن در همه پلتفرم‌ها عبور کرده است.


منبع: https://vigiato.net/p/484000

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

دوست داریم از کدوم داستان اساطیری بازی ساخته بشه؟

دو هفته‌ای شده که بازی Black Myth: Wukong منتشر شده و این روزها حسابی سر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد